Seat leon
Prenovljeni leon že lovi slovenske kupce
Skoraj sočasno z bližnjim sorodnikom golfom, je Seat prenovil tudi leona, ki je k nam pripeljal le en teden za svojim nemškim bratrancem.
Četrtek, 2. marec 2017
Na prvi pogled je prenovljeni avtomobil, ki smo ga na velikem primerjalnem testu družinskih karavanov postavili na prvo mesto, sicer zelo podoben tistemu pred osvežitvijo. Ta sicer niti približno še ni bila videti zastarela, a so bili oblikovni popravki svetlobnih teles ključni za modernizacijo. Spremembe so izjemno majhne, skupaj pa tvorijo bolj skladno in še malenkost bolj agresivno podobo.
V kabini je glavna novost 20,3-centimetrski barvni zaslon na dotik z izboljšanim delovanjem, pametni pripomočki pa vključujejo še sistem za samodejno pospeševanje in zaviranje v prometnih zamaških, ki deluje do hitrosti 60 km/h, prilagodljivi tempomat in seveda samodejno parkiranje (prečno in bočno).
Paketi opreme ostajajo več ali manj enaki, od reference do športno navdihnjenega FR. Novost je paket opreme xcellence, katerega bistvo je v prestižu, cenovno pa je povsem primerljiv s prej omenjenim FR. Pravi cestni športnik ostaja cupra, katerega moč po novem znaša okroglih 300 'konjev' in je na voljo v vseh treh karoserijskih izvedbah.
Sicer je bila motorska paleta nadgrajena z 1,6-litrskim turbodizlom, ki zmore 85 kW (115 KM) in se pohvali z deklarirano povprečno porabo med 4 in 4,3 litra. Enako moč pa ponuja tudi v leona prvič vgrajen nov litrski trivaljni bencinar s podporo turbopolnilnika (TSI).
Najcenejši leon s tremi vrati (SC) bo s financiranjem na voljo že za 11.799 evrov, vstopni petvratni model stane 700 evrov več, karavanski ST pa je od petvratnega v povprečju za petsto evrov dražji.