Škoda enyaq
Električni enyaq tudi kot RS
Prihajajoči električni škoda enyaq iV bo v najzmogljivejši izvedbi RS razvil več kot 300 »konj«.
Petek, 8. maj 2020
Novi enyaq temelji na koncersnki platformi MEB in v dolžino meri 4,69 metra, v primerjav s Volkswagnovim modelom ID.4 pa je bolj zadržanih oblikovnih potez. Notranjost je, kot je značilno za električna vozila, zelo prostorna in seveda izdatno digitalizirana – vključno z opcijskim sistemom hud z obogateno resničnostjo.
Na voljo bo več različic glede na moč motorja, kapaciteto baterije ter z njo povezan doseg, izbirati pa bo mogoče tudi med pogonom na zadnji ali na vsa štiri kolesa. Vstopni enyaq 50 poganja na zadnji osi nameščen motor moči 109 kW (148 KM), baterija kapacitete 55 kW pa omogoča 340 km dosega. Naslednja stopnja je enyaq 60 z motorjem moči 132 kW (180 KM), baterijo kapacitete 62 kW in dosegom 390 km.
Enyaq 80 bo na voljo z motorjem 150 kW (204 KM), baterija kapacitete 82 kWh obljublja do 500 km dosega. V izvedbi enyaq 80X bo na sprednji osi dodaten elektromotor (pogon bo torej na vsa štiri kolesa), njuna skupna moč pa bo 195 kW (265 KM), doseg 460 km.
Vrh ponudbe pa bo predstavljala različica RS, ki bo prav tako opremljena z baterijo kapacitete 82 kWh in bo imel 460 km dosega, bosta pa motorja razvijala 225 kW (306 KM) največje moči, kar bo omogočalo, da bo najmočnejši enyaq do stotice pospešil v 6,2 sekunde.
Oznake:
- električni
- enyaq
- EV
- RS
- Škoda