Škoda kamiq
Težko pričakovani mali SUV že na slovenskih cestah
Škoda je na slovenski trg pospremila še najmanjšega izmed trojice športnih terencev. Kamiq je bližnji sorodnik VW T-crossa in seata arone, a kot vedno, ponuja veliko samosvojega.
Torek, 22. oktober 2019
Čeprav Škodin nov najmanjši križanec temelji na enaki platformi kot seat arona in volkswagen T-cross, se pohvali z največjo medosno razdaljo v razredu mestnih terencev, ki meri 2.651 milimetrov in je celo večja od tiste pri večjem bratu karoqu. To mu prinaša kabino, ki ponuja nadpovprečno veliko prostora tudi v drugi vrsti, ter prtljažnik, ki v osnovni postavitvi meri spoštovanja vrednih 400 litrov. Nekaj več prilagodljivosti prinaša še vzdolžni pomik zadnje klopi.
Armaturna plošča ima novo zasnovo, ki jo je Škoda predstavila z modelom scala. Ta poleg barvnega zaslona namesto klasičnih merilnikov ponuja tudi osrednji prostostoječ zaslon velikosti od 16,5 do 23,4-centimetra (od 6,5 do 9,2 palca).
V motorni paleti so litrski bencinski trivaljnik TSI s 70 kilovati (95KM), njegovo močnejšo različico s 85 kilovati (115 KM) ter 1,5-litrski TSI s 110 kilovati (150 KM). Dizelske barve brani 1,6-litrski TDI s 85 kilovati (115 KM), z izjemo osnovne motorne različice, ki je na voljo le z ročnim menjalnikom, je pri ostalih motorjih na izbiro tudi dvosklopčni DSG, medtem ko je pogon pri vseh speljan le k sprednjim kolesom. Hecno, platforma ne omogoča vgradnje štirikolesnega pogona, oddaljenost karoserije od tal pa meri kar 188 milimetrov, kar je celo 25 milimetrov več kot pri karoqu.
Kamiq je k nam prišel ravnokar, a se je zanj še pred uradnim začetkom prodaje pri nas odločilo že 150 kupcev. S cenami, ki se gibajo od 15.382 do 23.758 evrov naj bi prihodnje leto prepričal 700 Slovencev.
Oznake:
- bencinski motor
- dizelski motor
- DSG
- kamiq
- križanec
- Škoda
- SUV