Škoda kamiq
Vozili smo škodo kamiq
Vozili smo Škodinega najnovejšega urbanega športnega terenca – kamiq. Ta se pohvali z zelo prostorno notranjostjo in motorji z razponom moči od 70 do 110 kilovatov (od 95 do 150 KM).
Torek, 27. avgust 2019
Čeprav Škodin nov najmanjši križanec temelji na enaki platformi kot seat arona in volkswagen T-cross, se pohvali z največjo medosno razdaljo v razredu mestnih terencev, ki meri 2.651 milimetrov. To mu prinaša kabino, ki ponuja nadpovprečno veliko prostora tudi v drugi vrsti, ter prtljažnik, ki v osnovni postavitvi meri spoštovanja vrednih 400 litrov.
Armaturno ploščo označuje nova zasnova, ki jo je Škoda predstavila z modelom scala. Ta poleg barvnega zaslona namesto klasičnih merilnikov ponuja tudi tudi osrednji, prostostoječi zaslon velikosti od 16,5 do 23,4-centimetra (od 6,5 do 9,2 palca).
V motorni paleti bomo našli litrski bencinski trivaljnik TSI s 70 kilovati (95KM), njegovo močnejšo različico s 85 kilovati (115 KM) ter 1,5-litrski TSI s 110 kilovati (150 KM). Dizelske barve bo branil 1,6-litrski TDI s 85 kilovati (115), z izjemo osnovne motorne različice, ki bo na voljo le z ročnim menjalnikom, bo pri ostalih motorjih na izbiro tudi dvosklopčni DSG, medtem ko je pogon pri vseh speljan le k sprednjim kolesom.
Kamiq bo k nam prispel konec oktobra ali na začetku novembra s cenami, ki se bodo gibale od 15.382 do 23.758 evrov. Več o njem pa v prihodnji številki naše tiskane izdaje (AF 242).