Avto.info

Škoda karoq

Kodiak prijaznejših dimenzij

Karoq, ki je ravnokar pripeljal na slovenske ceste, predstavlja nekakšno priročnejšo različico izjemno priljubljenega velikega Škodinega SUV-a, ki je v prvem letu prodaje pri kupcih povzročil zelo dolge čakalne vrste. 

Petek, 15. december 2017

Pri slovenskem uvozniku sicer pravijo, da so težave z dobavo zadostnih količin vozil praktično odpravili in da se kaj takega pri karoqu ne bo dogajalo. Pa ne zato, ker zanj ne bi bilo zanimanja, saj v slogu seata atece (ta se je odlično uvrstila na velikem primerjalnem testu PRIMA) tudi karoq ponuja izjemno dober izkoristek prostora ter kup uporabnih rešitev. Prav tako je enako dovršen pri ergonomiji, medtem ko bi tudi tukaj lahko kakšen kos trde plastike zamenjal prijetnejši material.

Je pa zato dodobra založen s sodobno elektroniko, ki podpira vse od hitrega mobilnega interneta do brezstičnega telefonskega polnilca. Veliko je tudi z vozniških pripomočkov kot so samodejno parkiranje, ohranjanje vozila na voznem pasu in samodejno zaviranje pred preprekami.

Motorna paleta ponuja dva turbobencinska in tri turbodizelske stroje. Osnova je litrski trivaljnik s 85 kW (115 KM) nad njim pa 1,5-litrski TSI z izklopom valjev ter 110 kW (150 KM). Postava TDI se začne pri 1,6-litrskem štirivaljnik z 85 kW (115 KM) in nadaljuje pri dveh dvolitrskih motorjih s 110 ali 140 kW (150 ali 190 KM). V različnih konfiguracijah so na voljo tako samodejni menjalniki kot štirikolesni pogon.

Čeprav karoqa na tiho prodajajo že dva meseca, se je uradna prodaja začela šele zdaj. Zanimanje zanj je zopet zelo veliko, je pa tovarna vse skupaj za začetek nekoliko omejila s ponudbo le bolje opremljenih izvedb. Ko bo količina vozil iz tovarne lahko zadostila povpraševanju, pa bodo dodali še bolj osnovne izvedbe. Posledica tega je, da je treba za najcenejšega karoqa odšteti 21.712 evrov, kar pa z izbiro financiranja lahko pade pod magično mejo dvajsetih tisočakov.

Oddaj komentar

Tako je videti notranjost motorja, če nalijete preveč olja

Motorji z notranjim zgorevanjem potrebujejo olje - imajo namreč veliko gibljivih de
Novice

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.