Škoda karoq
Kodiak prijaznejših dimenzij
Karoq, ki je ravnokar pripeljal na slovenske ceste, predstavlja nekakšno priročnejšo različico izjemno priljubljenega velikega Škodinega SUV-a, ki je v prvem letu prodaje pri kupcih povzročil zelo dolge čakalne vrste.
Petek, 15. december 2017
Pri slovenskem uvozniku sicer pravijo, da so težave z dobavo zadostnih količin vozil praktično odpravili in da se kaj takega pri karoqu ne bo dogajalo. Pa ne zato, ker zanj ne bi bilo zanimanja, saj v slogu seata atece (ta se je odlično uvrstila na velikem primerjalnem testu PRIMA) tudi karoq ponuja izjemno dober izkoristek prostora ter kup uporabnih rešitev. Prav tako je enako dovršen pri ergonomiji, medtem ko bi tudi tukaj lahko kakšen kos trde plastike zamenjal prijetnejši material.
Je pa zato dodobra založen s sodobno elektroniko, ki podpira vse od hitrega mobilnega interneta do brezstičnega telefonskega polnilca. Veliko je tudi z vozniških pripomočkov kot so samodejno parkiranje, ohranjanje vozila na voznem pasu in samodejno zaviranje pred preprekami.
Motorna paleta ponuja dva turbobencinska in tri turbodizelske stroje. Osnova je litrski trivaljnik s 85 kW (115 KM) nad njim pa 1,5-litrski TSI z izklopom valjev ter 110 kW (150 KM). Postava TDI se začne pri 1,6-litrskem štirivaljnik z 85 kW (115 KM) in nadaljuje pri dveh dvolitrskih motorjih s 110 ali 140 kW (150 ali 190 KM). V različnih konfiguracijah so na voljo tako samodejni menjalniki kot štirikolesni pogon.
Čeprav karoqa na tiho prodajajo že dva meseca, se je uradna prodaja začela šele zdaj. Zanimanje zanj je zopet zelo veliko, je pa tovarna vse skupaj za začetek nekoliko omejila s ponudbo le bolje opremljenih izvedb. Ko bo količina vozil iz tovarne lahko zadostila povpraševanju, pa bodo dodali še bolj osnovne izvedbe. Posledica tega je, da je treba za najcenejšega karoqa odšteti 21.712 evrov, kar pa z izbiro financiranja lahko pade pod magično mejo dvajsetih tisočakov.
Oznake:
- karoq
- Škoda
- slovenska predstavitev
- vozili smo