Škoda kodiaq
Pri nas v hipu postal uspešnica
Škodo kodiaq so ob prihodu na slovenski trg kupci dobesedno razgrabili, saj so že v predprodaji našli dom čisto vsem prvotno planiranim avtomobilom za letošnje leto. Nove kupci pa bodo najverjetneje morali na svoj primerek pridno počakati.
Torek, 11. april 2017
Prvi čistokrvni športni terenec svojo raziskovalno žilico nakazuje že z imenom, ki so si ga izposodili kar od aljaškega medveda. Ostalo pa več ali manj pove tudi vse prej kot neopazna pojava tega 4,7 metra velikega avtomobila. Od tal je karoserija oddaljena 188 milimetrov, kar je že v ligi pravih terencev, zato je prav, da ne zaostaja niti pri plezalnih sposobnostih. Inštruktor na motokros stezi, kjer smo kodiaqa lahko preizkusili tudi v živo nas je moral ves čas spodbujati. V lepo zloščenih športnih terencih pač nisi tako suveren, saj se ti občutljivi plastični deli smilijo. A so pri Škodi mislili tudi na to, saj so mu namenili dovolj kratke previse, občutljive dele (na primer sprednje meglenke) pa so namestili nenavadno visoko.
V notranjosti po drugi strani ni sledu o trpežnosti, ampak so materiali prijetni na otip in končna obdelava pa natančna. Odlagalnih prostorov je veliko, kabina pa je tudi sicer izjemno prostorna. Tako v drugi vrsti kot zadku, kjer najdemo prtljažnik s kar 720 litri osnovne prostornine, opcijsko pa si je zanj mogoče omisliti tudi dodatna zložljiva sedeža.
O motorni paleti, tako kot o marsičem drugem smo sicer že pisali zato sedaj le obnavljamo znanje: motorjev je pet, dva dizla in trije bencinarji z močmi od 92 do 140 kW (125 do 190 KM), menjalniki so ročni šeststopenjski in 6- ali 7-stopenjski dvosklopčni DSG-ji. Štirikolesni pogon je na voljo pri vseh, razen pri najšibkejši bencinski izvedbi, cenovni razpon pa se giblje od začetnih 20.990 evrov pa do dobrih 35 tisočakov za najbolje opremljeno turbodizelsko izvedbo s 140 kW (190 KM), štirikolesnim pogonom in menjalnikom DSG.
Oznake:
- kodiaq
- Škoda
- športni terenec
- štirikolesni pogon
- SUV