Avto.info

Škoda octavia

Nova octavia pred uradno predstavitvijo

Škoda draži s fotografijama zamaskirane octavie četrte generacije, ki jo bodo pokazali 11. novembra. Najprej bo nastopila v karavanski obliki, nekaj tednov za tem še v kombilimuzinski. Terenska izvedba scout in športna RS se bosta pridružili prihodnje leto.

Sreda, 30. oktober 2019

V primerjavi s predhodnikom je nekoliko zrasla. S 4.689 mm je pridobila 22 mm v dolžino z 1.829 mm pa 15 mm v širino. Kombilimuzina je z enako dolžino in širino kot pri karavanu za 19 mm daljša in 15 mm širša kot prej. Medosna razdalja znaša 2.686 in prinaša kar 78 mm več prostora za noge potnikov v drugi vrsti. S 600 litri osnovne prostornine pri kombilimuzini in 640 litri pri karavanu se ponaša z največjim prtljažnikom v razredu.

Zunanjosti so namenili novo masko in nova odbijača ter bolj dinamično silhueto. Odpovedali so se nenavadnim dvojnim sprednjim lučem, novi žarometi pa lahko svetijo tudi z matrično tehnologijo.

Notranjost glede ergonomije posnema novega golfa in se med drugim ponaša z 25,4-centimetrskim (10-palčnim) zaslonom namesto klasičnih merilnikov ter z enako velikim zaslonom multimedijske naprave. Tu bo tudi novo malo izbirno stikalo (drive-by-wire) dvosklopčnega menjalnika DSG.

Kupcem bodo med drugim na voljo brezstični ključ, pet priključkov USB-C ter 230-voltna vtičnica. Opcijsko bodo lahko izbrali tudi paket za spanje z večjimi vzglavnik in odejo ter paket za prtljažnik s posebnim predalom za shranjevanje, ključavnicami za varnost otrok ter dežnikom v voznikovih vratih.

Motorna paleta bo podobna kot pri pred kratkim predstavljenem golfu osme generacije in bo poleg klasičnih bencinskih in dizelskih motorjev vključevala tudi blage hibride in dva priključna hibrida. Slednja sestavlja kombinacija 1,4-litrskega turbobencinskega motorja in elektromotorja s skupno močjo 150 ali 180 kilovatov (204 ali 245 KM). Litrski trivaljnik TSI z 81 kilovati (150 KM) in 1,5-litrski štirivaljnik TSI bosta v kombinaciji s sedemstopenjskim menjalnikom DSG ponujala blago hibridno tehnologijo z 48-voltnim omrežjem. Pri različicah z ročnim menjalnikom pa blagega hibrida ne bo. Na voljo bo tudi dvolitrski turbobencinar TSI s 140 kilovati (190 KM) in menjalnikom DSG.

Na izbiro bodo tudi novi dvolitrski turbodizli TDI z razponom moči od 85 do 147 kilovatov (od 115 do 200 KM). Manjkala ne bo niti izvedba na stisnjeni zemeljski plin CNG, ki z 1,5-litrskim motorjem TSI ponuja 96 kilovatov (130 KM) moči. Pri nekaterih motorjih si bo mogoče omisliti štirikolesni pogon.

Na varnostnem področju velja omeniti sistem za samodejno zaviranje v sili ter asistenta za vzdrževanje smeri, ki zaznava roki na volanskem obroču, tu pa je tudi sistem, ki v sili avtomobil samodejno ustavi.

Oddaj komentar

Tako je videti notranjost motorja, če nalijete preveč olja

Motorji z notranjim zgorevanjem potrebujejo olje - imajo namreč veliko gibljivih de
Novice

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.