Avto.info

Škoda octavia RS

Octavia RS zdaj še z bencinsko in dizelsko klasiko

Po priključno hibridni octavii RS je Škoda zdaj še predstavila še izvedbi s klasičnim bencinskim in dizelskim motorjem.

Ponedeljek, 6. julij 2020

Novo bencinsko octavio RS poganja dvolitrski prisilno polnjeni štirivaljnik TSI, ki razvije 180 kilovatov (245 KM) in 370 Nm navora. Na voljo bo s šeststopenjskim ročnim menjalnikom ali s sedemstopenjskim DSG. S slednjim do stotice potrebuje 6,7 sekunde oziroma šest desetink sekunde manj kot priključno hibridna izvedba. Končna hitrost je elektronsko omejena na 250 kilometrov na uro.

Dizelska izvedba je opremljena z dvolitrskim štirivaljnikom TDI, ki zmore 147 kilovatov (200 KM) in 400 Nm navora. Serijsko je povezana s sedemstopenjskim menjalnikom DSG, obenem pa je edina octavia RS, ki si jo je mogoče omisliti tudi s štirikolesnim pogonom. Do stotice potrebuje 6,8 sekunde.

Ne glede na izbiro pogonskega sklopa se športna octavia, ki je na voljo v kombilimuzinski in karavanski izvedbi, ponaša s športnimi odbijači, razširjenimi pragovi in z 18-palčnimi platišči, za katerimi se neuspešno skrivajo rdeče zavorne čeljusti. Serijsko ima vgrajene matrične led žaromete ter in meglenke v led tehniki.

V notranjosti je športni duh poudarjen s športnimi sedeži in športnim volanskim obročem ter z alkantaro in rdečimi šivi. Serijsko sta vgrajena tudi zaslon namesto klasičnih merilnikov in multimedijska naprava z velikim zaslonom, oba s posebno grafiko RS.

Dinamične vozne lastnosti so zagotovljene s progresivnim volanskim mehanizmom in športnim podvozjem z večvodilnim vpetjem na zadnji premi. (15 mm nižje kot pri običajnih izvedbah). Opcijsko bo na voljo prilagodljivo vzmetenje, pri izvedbi TSI pa še diferencial z omejenim zdrsom.

Oddaj komentar

Bi želeli parkirati v središču Amsterdama? Ni problema, ampak pripravite pol milijona evrov

Skoraj pol milijona evrov za 18 kvadratnih metrov na najboljši lokaciji! Po tej cen
Novice

Hertzova električna nočna mora se nadaljuje

Kriza, ki jo je v veliki meri povzročila pandemija covida je vplivala veliko podjet
Novice

ADAC: Kaj se dogaja? Novi dizli ne morejo opraviti niti prvega tehničnega pregleda

Nemški vozniki, ki so se odločili za nakup varčnih dizelskih avtomobilov, imajo t
Novice

To je novi ferrari z znamenitim V12!

Kot je razvidno že iz imena, novega ferrarija poganja dvanajstvaljni motor, atmosfe
Novice

Novi Renaultov križanec je symbioz

V dolžino meri 4,41 metra in tehnično temelji na enaki platformi CMF-B, kot clio i
Novice

Polestar je predstavil novo tehnologijo ultra hitrega polnjenja: od 10 do 80 odstotkov v samo 10 minutah!

Strah glede dosega je postal že malce zavajajoč izraz. Nekatera električna vozila
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.