Škoda octavia RS
Octavia RS zdaj še z bencinsko in dizelsko klasiko
Po priključno hibridni octavii RS je Škoda zdaj še predstavila še izvedbi s klasičnim bencinskim in dizelskim motorjem.
Ponedeljek, 6. julij 2020
Novo bencinsko octavio RS poganja dvolitrski prisilno polnjeni štirivaljnik TSI, ki razvije 180 kilovatov (245 KM) in 370 Nm navora. Na voljo bo s šeststopenjskim ročnim menjalnikom ali s sedemstopenjskim DSG. S slednjim do stotice potrebuje 6,7 sekunde oziroma šest desetink sekunde manj kot priključno hibridna izvedba. Končna hitrost je elektronsko omejena na 250 kilometrov na uro.
Dizelska izvedba je opremljena z dvolitrskim štirivaljnikom TDI, ki zmore 147 kilovatov (200 KM) in 400 Nm navora. Serijsko je povezana s sedemstopenjskim menjalnikom DSG, obenem pa je edina octavia RS, ki si jo je mogoče omisliti tudi s štirikolesnim pogonom. Do stotice potrebuje 6,8 sekunde.
Ne glede na izbiro pogonskega sklopa se športna octavia, ki je na voljo v kombilimuzinski in karavanski izvedbi, ponaša s športnimi odbijači, razširjenimi pragovi in z 18-palčnimi platišči, za katerimi se neuspešno skrivajo rdeče zavorne čeljusti. Serijsko ima vgrajene matrične led žaromete ter in meglenke v led tehniki.
V notranjosti je športni duh poudarjen s športnimi sedeži in športnim volanskim obročem ter z alkantaro in rdečimi šivi. Serijsko sta vgrajena tudi zaslon namesto klasičnih merilnikov in multimedijska naprava z velikim zaslonom, oba s posebno grafiko RS.
Dinamične vozne lastnosti so zagotovljene s progresivnim volanskim mehanizmom in športnim podvozjem z večvodilnim vpetjem na zadnji premi. (15 mm nižje kot pri običajnih izvedbah). Opcijsko bo na voljo prilagodljivo vzmetenje, pri izvedbi TSI pa še diferencial z omejenim zdrsom.