Avto.info

Škoda octavia combi 2.0 TDI DSG L&K

Vaclava bi bila zadovoljna

  • Karavanska octavia po prenovi ostaja družini izjemno prijazen avtomobil
  • Model z vrha ponudbe pomeni tudi, da se s ceno približa 40 tisočakom
Avtor: Gašper Stamač / Foto: Jernej Prelac
Sreda, 25. april 2018

Octavia, ki smo jo tokrat testirali, je posebna zaradi oznake Laurin&Klement na njej. Ta danes pomeni, da gre za najvišjo raven opreme, ki jo ponujajo pri Škodi, nekoč pa je bila to čisto svoja avtomobilska znamka. Vaclav Laurin in Vaclav Klement sta namreč že leta 1905 izdelala in prodala svoj prvi avtomobil, dvajset let kasneje pa je njuno podjetje prevzel konglomerat Škoda. Komunizem do nekdaj zveneče znamke ni bil prijazen in ugled kakovostnih, lepo oblikovanih avtomobilov je hitro zbledel. Na srečo se je s preporodom Škode vrnilo tudi legendarno ime in z njim vsaj nekaj nekdanjega blišča.

Prenovljena octavia je oblikovno nekoliko spremenjena navzven, saj nosi popolnoma novo masko, kar nekaj novosti je tudi v kabini. Gre predvsem za elektroniko, natančneje za kar 23,4-centimetrski barvni zaslon na dotik, ki je naravnost navdušil s preprostostjo uporabe. Zelo dobri sta tako odzivnost kot logika menijev in funkcij, le prstni odtisi se hitro poznajo na njem. Manj je navdušilo dejstvo, da v octavii, niti za izvedbo Laurin&Klement, niso na voljo digitalni merilniki, ki danes postajajo standard prestiža. Kot v tolažbo je na voljo nova ambientalna razsvetlitev, prav tako je na voljo povezava WLAN.

S prenovljenim sprednjim delom se octavia slogovno nekoliko bolj ujema z ostalimi novimi Škodinimi modeli, ali je bila to sprememba na bolje, pa naj presodi vsak zase.


Ker za to ni bilo nobene potrebe, se notranjosti drugje niso kaj dosti dotikali. Zato je prostora še vedno na pretek, vključno z zajetnim karavanskim prtljažnikom. V njem smo našli pritrjen dežnik, eno od uporabnih zamisli, ki jim pri Škodi pravijo simply clever. Posebnost opreme L&K je zanimivo rjavo oblazinjenje v kombinaciji alkantare in usnja, enaki odtenki so preplavili tudi armaturno ploščo.

Vrh ponudbe pri pogonski tehniki sta dvolitrski turbodizel s 135 kW (184 KM) in štirikolesni pogon, ki bi se lepo ujela s filozofijo L&K, a je imel testni avtomobil šibkejšo različico s 110 kW (150 KM), ki poganja sprednji kolesi. Je pa zato motorju ukazoval odličen 6-stopenjski dvosklopčni menjalnik (DSG), ki spada med boljše tovrstne izdelke na trgu. Dolge razdalje takšna octavia premaguje kot orient ekspres, varčno in udobno. Konjenica pod motornim pokrovom pa več kot zadošča tudi za dinamično odpeljane ovinke, če le otroci na zadnjih sedežih niso preveč občutljivi.

Poleg že naštetega, oprema L&K vsebuje še kup drugih dodatkov, med drugim odklepanje in zagon vozila brez ključa, električno nastavljiv voznikov sedež, ogrevana sprednja sedeža in posebna 18-palčna aluminijasta platišča. K temu je mogoče dodati še kup drugih, bolj ali manj uporabnih stvari, na primer prilagodljivo podvozje za 913 evrov. Le ustrašiti se ne smete, ko te priboljške seštejete. Končna cena, tako kot pri testnem avtomobilu, lahko hitro prileze tja do štiridesetih tisočakov.
 

Škoda octavia combi 2.0 TDI DSG L&K
 Vozilo in motor  karavan, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 1968 ccm, 110 kW (150 KM) pri 3500/min, 340 Nm pri 1750/min; Menjalnik: samodejni z dvojno sklopko, 6-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: /.
  Velikost:  4667 x 1814 x 1465 mm; Medos. razdalja: 2686 mm; Pnevmatike: 225/40 R18; Masa/nosilnost: 1374/570 kg; Prtljažnik: 610/1740 l.
  Največja hitrost:  213 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 8,6 s; Poraba goriva (EU): 5,2/4,1/4,5 l/100 km; Povprečje na testu: 6,7 l/100 km; Izpust CO2: 118 g/km.
  Cena:  osnovni model (1,2 TSI easy): 14.499 €, testno vozilo: 38.866 €; Porsche Slovenija, d. o. o., Ljubljana.
prostornost, ergonomija digitalnih merilnikov ni v ponudbi brez napak

Oddaj komentar

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Spor zaradi parkirišča za stanovalce: Sosedje so mu v garaži zazidali BMW

V središču madridskega okrožja Chamberí, kjer se iskri kot v večini velikih sta
Novice

Keanu Reeves zaradi Akrapoviča prispel v Slovenijo

Po poročanju portala 24ur je znani ameriški igralec Keanu Reeves pred dvema dnevom
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.