Avto.info

Škoda scala

Škodin golf je tu!

Po številnih napovedih in draženjih je Škoda v Tel Avivu končno razkrila svojo novo kombilumuzino C razreda, imenovano scala.

Četrtek, 6. december 2018

Škodin novi model ni neposreden naslednik modela rapid spaceback, temveč bo namenjen boju v C razredu. S 4,36 metra dolžine in 1,79 metra širine je malce krajši in ožji od kralja razreda, golfa. Obenem pa ima z 2,65-metrsko razdaljo nekoliko daljše medosje ter je z 1,47 metra višine tudi malce višji. Njegov prtljažnik v osnovni postavitvi meri kar 467 litrov, z zloženimi zadnjimi sedeži pa 1.410 litrov.

Armaturna plošča je izdelana iz mehkih materialov in na vrhu sredinske konzole gosti zaslon, ki meri od 16,5 do 23,4-centimetra (6,5 do 9,2-palca). Poleg tega bo namesto klasičnih merilnikov na voljo 26-centimetrski (10,25-palčni) barvni zaslon. Scala bo opremljena s tretjo generacijo multimedijske naprave MIB, ki z vgrajeno e-sim omogoča nadgradnjo programske na daljavo prek spleta.

Ob začetku prodaje bo motorna paleta štela pet prisilno polnjenih strojev. Vstopno izbiro bo predstavljal litrski trivaljni TSI s 66 kilovati (90 KM), nadenj se bo uvrstila različica s 85 kilovati (115 KM), na vrhu bencinske ponudbe pa bomo našli 1,5-litrski štirivaljni TSI s 110 kilovati (150 KM). Dizelske barve bo branil 1,6-litrski TDI s 85 kilovati (115 KM), na izbiro pa bo tudi litrski bencinski motor G-tec, ki deluje tudi na stisnjeni zemeljski plin (CNG). Ob šeststopenjskem ročnem menjalniku bo na voljo tudi sedemstopenjski dvosklopčni.

Pri tehniki velja omeniti serijskeled  žaromete in opcijsko prilagodljivo podvozje, pri varnostnih in asistenčnih pripomočkih pa sistem za samodejno zaviranje v sili, sistem za vzdrževanje vozila znotraj voznega pasu, prilagodljivi tempomat in sistem za samodejno parkiranje.

Scala bo prispela v evropske prodajne salone v prvi polovici prihodnjega leta.

Oddaj komentar

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.