Avto.info

Subaru forester

Ljubljenec avanturistov pri nas že za 35.500 evrov

Šesta generacija foresterja ohranja bistvo prvega modela iz leta 1997, saj vozno suverenost zagotavlja stalni štirikolesni pogon, medtem ko ga v prihodnost pelje blagohibridni dvolitrski bokserski motor.

Ponedeljek, 16. december 2024

Za vse subaruje velja, da imajo izjemno zvest krog ljubiteljev znamke. Forester je tu še toliko prepričljivejši, saj kar 43 odstotkov prodaje pripada predhodnim lastnikom istega modela. Gre za model, ki se je prvič predstavil že leta 1997 in do danes nanizal že šest zaporednih generacij. Najnovejšo, ki ostaja ljubljenka ljudi z aktivnim in brezkompromisnim življenjskim slogom, smo imeli priložnost preizkusiti tako na običajnih cestah kot na negostoljubnih pobočjih severne Italije.

Kar se tiče zunanjosti, gre za enega največjih preskokov tega modela. Oblikovanje je moderno, nepričakovano prečiščeno, a vseeno dovolj samosvoje, da je hitro jasno, za katero znamko gre. Menda so želeli oblikovalci najti recept za podobo, ki bi prepričala tako mlade kupce kot tiste, ki v foresterju iščejo le pregovorno zanesljivost in vtis neuničljivosti.

V nasprotju z mini revolucijo zunanjosti je notranjost veliko bolj v slogu drugih modelov. Kakovost izdelave je premijsko odlična, udobje je prav tako na zavidljivi ravni, medtem ko kar 29,5-centimetrski pokončen osrednji zaslon navdušuje s pregledno grafiko in intuitivno logiko upravljanja. To je dobro, saj analognih gumbov in stikal, z izjemo prgišča na volanskem obroču, praktično ni. Digitalizacija in povezljivost sta v polnem razmahu, vključno s povezljivostjo z Apple CarPlay in Android Auto.

Tako spredaj kot na zadnji klopi se sedi zelo dobro, nekaj zaslug za to pa gre prav gotovo 15 milimetrom širinskega dodatka pri zunanjosti, ki se odraža z malenkost več prostora v ramenskem delu. Skupna dolžina 4,67 metra je za 30 milimetrov večja kot prej in se ob nespremenjeni medosni razdalji najbolj pozna v globini prtljažnega prostora. Ta po novem sprejme kar 508 litrov prtljage, povečljiv pa je na 1.731 litrov.

Seveda je tudi pri tem foresterju ključ v pogonskem sklopu, ki je kombinacija stalnega simetričnega štirikolesnega pogona (S-AWD) in hibridnega pogonskega sklopa z dvolitrskim bokserskim štirivaljnikom z močjo 100 kW (136 KM), ki je povezan z 12,3-kW električnim motorjem v sklopu brezstopenjskega menjalnika Lineartronic. Pogonski sklop zagotavlja nizko težišče in odlično razporeditev mase vozila, ki je v primerjavi s predhodnikom med 30 in 40 kilogramov manjša. Blagi hibridni sklop z baterijskim sklopom kapacitete 0,5 kWh zmore več, kot bi mu pripisali, saj je sposoben zelo kratek čas voziti le na elektriko.

Štirikolesni pogon je pri subarujih sicer samoumeven, a je treba poudariti, da je nekoliko napredoval in po novem poleg različnih programov vožnje, prvič tudi pri vzvratni vožnji na terenu, uporablja električno pomoč.

Ko smo že pri električni pomoči, omenimo, da je forester prvič opremljen z električnim pomikom prtljažnih vrat, prav tako pa ima prvič 360-stopinjski pogled na okolico vozila. Presežek pa je spet dosegel pri varnosti, saj mu je EuroNCAP podelil vseh pet zvezdic, pri čemer je bila še posebej dobro ocenjena varnost otroških potnikov. Subarujeva posebnost, ki zelo pomembno vpliva na varnost, je varnostni sistem EyeSight. Ta uporablja tri kamere, s čimer se je vidno polje skoraj podvojilo, po novem pa zato lahko prepoznava tako kolesarje kot pešce. Serijsko vgrajen sistem ima kar 14 funkcij, od teh je polovica popolnoma novih.

Novi forester je že v salonih in bo do konca marca na voljo po posebej ugodni ceni. Po ceniku osnovni free, ki je vse prej kot slabo opremljen, stane 41.500 evrov, a ga akcijska ponudba lahko poceni za do šest tisočakov. To pomeni, da lahko novega foresterja kupite že za 35.500 evrov. Tako avantura postane še mikavnejša.

Test sistemov za pomoč vozniku: tesla naravnost skozi lažni zid, lexus se je ustavil kot profesionalec

Teslina odločitev, da avtomobilov ne bodo opremili s senzorji lidar je zelo kontrov
Novice

VW je zgodbo družinskega 7-sedežnika spisal na novo

Najnovejši Volkswagnov model je na slovenskih cestah verjetno tudi najbolj vsestran
Novice

Kaj ženske ljubijo

Strokovna žirija 82 avtomobilskih novinark iz 55 držav je tudi letos izbirala avto
Novice

To je dokončna električna reinkarnacija turbo legende

Električna dirkaška zverina, ki ji bo dovoljeno tudi na cesto, sloni na aluminijas
Novice

To je BMW-jeva nova popolnoma električna trojka

Novi limuzinski i3, zasnovan na platformi neue klasse, bo prispel na trg predvidoma
Novice

CLA teče tretji krog

Novi CLA je že tretja generacija tega Mercedesovega modela, ki sicer ohranja osnovn
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.