Subaru impreza
Pričakovana drugačnost
Subaru impreza pete generacije na veliko načinov obrača nov list. Glavna pa je nova usmeritev, ki daleč na prvo mesto postavlja varnost in vozno udobje.
Sobota, 18. november 2017
Povsem nova, v skoraj vseh pogledih. Tako nekako so najnovejšo imprezo predstavili pri Subaruju, kjer verjamejo, da je bil stari recept goden za zamenjavo. Odslej evropski model ne gradi več na dirkaškemu ugledu, pač pa želi prepričati z nadpovprečnim udobjem ter vrhunskim varnostnim paketom.
Navzven ni ravno revolucionarna, ampak prepoznavni oblikovalski poudarki levorga in outbacka poživijo konzervativno kombilimuzinsko obliko. Žarometom malce življenja vdahne zanimiv svetlobni podpis v obliki črke C, pa tudi nekoliko agresivnejše obrobe okoli spodnjega roba karoserije so lep dodatek. Ključno pri vsem skupaj je, da je impreza narejena na povsem novi Subarujevi globalni platformi, ki jo bodo v prihodnosti uporabili za več ali manj vsa svoja vozila.
Pridobitve so občutne na vseh področjih, vključno z notranjo prostornostjo, kjer se udobno sedi tako na sprednjih kot zadnjih sedežih. Spodobno velik je prtljažni prostor, ki je poleg tega zaradi zmerne višine nakladalnega roba tudi uporabniku prijazen. Izdelava celotnega avtomobila je pričakovano na visoki ravni, malce manj pa navdušuje, da se ni prav veliko spremenila niti izbira ter kombiniranje materialov. Ti so še vedno podrejeni trpežnosti in malo manj zadnjim modnim smernicam. Sodoben dodatek je privlačno oblikovan multimedijski sistem, ki se lahko postavi ob bok najboljšim izdelkom razreda. Prav tako je med boljšimi nabor varnostnih pripomočkov, katerih osrednjo vlogo ima sistem eyesight. Gre ta dve kameri na vrhu vetrobranskega stekla, ki zaznavata okolico vozila. Z njuno pomočjo avtomobil med drugim pred oviro samodejno zavira in drži razdaljo do spredaj vozečega avtomobila in opozarja v primeru nenamerne zapustitve voznega pasu.
Poleg asistenčnih sistemov je glavna varnostna mreža impreze simetrični štirikolesni pogon, ki je del serijske opreme. Za moč po novem skrbita bencinska bokserska motorja, prvi s prostornino 1,6 in drugi z dvolitrsko prostornino. Pri nas bodo največ stavili na manjšega, ki zmore 85 kW (116 KM) in je serijsko povezan z brezstopenjskim samodejnim menjalnikom lineartronic. Še en dokaz, da je prva naloga nove impreze udobje ter varnost. To pa v opisani obliki ne more biti prav poceni, a so za spodobno opremljen vstopni model vseeno pripravili zelo ugodno ceno. Avtomobil s serijskim štirikolesnim pogonom in samodejnim menjalnikom, poleg tega pa še s sistemom eyesight pri nas dobite že za slabih dvajset tisočakov.
Več o novem življenju impreze pa si boste lahko prebrali v naši tiskani izdaji.