Avto.info

Suzuki ignis

K nam je pripeljal ultra majhen SUV

Najmanjši Suzukijev avtomobil z možnostjo štirikolesnega pogona je uradno prispel tudi v Slovenijo, kjer je na voljo od 9.350 evrov dalje.

Avtor: Gašper Stamač / Foto: GS, Suzuki
Petek, 21. april 2017

Kar se zunanjega videza 3,7-metrskega križanca tiče, so spredaj oblikovalci (nastal je v Suzukijevem oblikovalskem centru v Torinu) zadeli 'žebljco na glavico', saj je videti kot mešanica simpatičnega mestnega malčka in terensko robustne vitare. Bočna linija in zadek pa sta po drugi strani malce bolj oglatih, a še vedno posebnih oblik.

V presenetljivo lepo dodelani kabini, ki kar poka po šivih od vseh elektronskih pomagal, je vseeno najpomembnejši nadpovprečen prostor, ki so pri tako majhnem avtomobilu uspeli zagotoviti. Eden za drugim lahko (preizkušeno) sedita dva potnika višine 185 centimetrov, ob tem pa v prtljažniku še vedno ostane 267 litrov prostora (pri štirikolesnem pogonu 227 litrov). Slednje velja za izvedbo za pet ljudi, medtem ko tista za štiri v osnovi sicer ponuja sedem litrov manj prtljažnika (260 litrov), a ima vzdolžno pomična zadnja sedeža, ki lahko prtljažnik še povečata.

Voznikovo delovno okolje je prijetno dodelano in ergonomsko precej učinkovito, čeprav bi si želeli, da bi bil volanski obroč pomičen tudi po globini. Preprosto zasnovana armaturna plošča ima lahko (glede na izbiro opreme) izjemno velik barvni zaslon, kakršnega poznamo že iz vitare in SX4 S-crossa, pri tako majhnih avtomobilih pa tega nismo vajeni. Prav tako nadpovprečno bogat je nabor aktivnih varnostnih pripomočkov kot so dvojna kamera za zaznavanje ovir in samodejno zaviranje v sili, sistem za opozorilo ob nenamernem zapuščanju voznega pasu in sistem za zaznavanje utrujenosti voznika. 

Pogonska tehnika ni pretirano raznolika, v osnovi je na voljo le en motor. Bencinski štirivaljnik s prostornino 1,2 litra zmore 66 kW (90 KM) in lahko poganja le sprednji ali pa vsa štiri kolesa.

Za povsem osnovno različico je treba odšteti 9350 evrov, medtem ko štirikolesne različice stanejo vsaj 11.850 evrov. 

Oddaj komentar

Tako je videti notranjost motorja, če nalijete preveč olja

Motorji z notranjim zgorevanjem potrebujejo olje - imajo namreč veliko gibljivih de
Novice

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.