Avto.info

Suzuki jimny

Diploma iz stila in plezalni doktorat

Dvajset let je suzuki jimny skoraj nespremenjen zdržal na trgu, zdaj pa je prišel čas za zamenjavo. Čeprav je na veliko načinov ostal zelo podoben svojemu predhodniku, je obenem tudi močno napredoval.

Avtor: Gašper Stamač / Foto: Suzuki
Ponedeljek, 24. september 2018

Nova generacija malega plezalca, ki je zgodbo začel pred skoraj pol stoletja, ni klonila pred sodobnimi trendi »mehčanja« terencev. Namesto po brezpotjih se tako privzdignjeni lepotci vozijo v mestnih središčih, njihov največji izziv pa je malce višji pločnik. Jimny se tega ne gre in je tudi v najnovejši izdaji oglat in robustno preprost. Retro poteze izkazujejo spoštovanje vse predhodnikom, pridih modernosti pa vseeno zagotavlja živahna rumena barva.

Da še vedno zvesto sledi svojemu prvotnemu poslanstvu dokazuje lestvasta šasija s togo zadnjo premo s tritočkovnim vpetjem, serijsko pa je seveda opremljen s štirikolesnim pogonom ter reduktorjem. Preklop med različnimi načini pogona se tokrat vrši preko ločene prestavne ročice. Zanimivo, predhodnik je imel temu namenjen gumb na armaturni plošči …

Izbira, ki to ni, je pri motorizaciji zopet zelo omejena. Za pogon namreč skrbi 1,5-litrski bencinski štirivaljnik, ki zmore 75 kW (1102 KM) in je povezan s petstopenjskim ročnim menjalnikom. Z avtomobilčkom, ki v dolžino meri manj kot tri metre in pol nima pretirano težkega dela, moteč je le hrup, ki se v kabino prikrade pri avtocestni hitrosti. Gre za kombinacijo slabe zvočne izolacije in drugih karakteristik ekstremnih terencev. Kljub temu pa kabina ni povsem špartanska, ampak ponuja nekaj udobja, ki smo ga dandanes uporabniki vajeni. Ob klasičnih merilnikih je armatura dobila novo sredinsko konzolo z barvnim zaslonom na dotik ter moderno oblikovano upravljalno enoto samodejne klimatske naprave. Prijetno presenečenje so tudi upravljalne komande na volanskem obroču. Sicer je jasno, da jimny ne more ponujati prostorskega čudeža, zato je v njem prostora le za štiri potnike, ti pa morajo potovati brez prtljage ali pa s strešnim kovčkom. Za zadnjima sedežema prostora praktično ni!

O cenah za zdaj pri Suzukiju še molčijo, po naši oceni pa bi se te lahko začele nekje pri dvajsetih tisočakih. Podrobnejši članek o legendarnem malčku si preberite v prihajajoči številki revije Avto fokus (AF231).

Oddaj komentar

Goreča toyota RAV4 je povzročila pravo dramo!

Iz ameriškega mesta Kenner prihaja grozovit posnetek samovžiga toyote RAV4. Ko se
Novice

Prihaja serija W – vstopnica ženskam v formulo 1

Prihodnjo pomlad bo zaživela W serija, v kateri se bodo pomerile najboljše voznice
Novice

Izrael: prepoved vseh dizlov in bencinarjev do 2030

Izraelski oddelek za energetiko je razkril načrte za postopno prodajno čistko oseb
Novice

Novi šestvaljnik se bo rad zavrtel

Prototipa najbolj vročih izvedenk X3 in X4 so Nemci prikazali v sklopu dirke prvens
Novice

Fiatov časovni stroj

Družina modelov 500, ki je iz leta v leto večja, je zahvaljujoč obliki s poudarje
Novice

Ford je najavil prvi električni mali SUV

Ford je razkril prvo uradno fotografijo prihajajočega električnega crossoverja, ki
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.