BMW serije 5 touring
Foto: Tako bo videti BMW serije 5 v karavanski različici
Nova petica v touring izvedbi bo na ceste zapeljala poleti, pri BMW-ju pa obljubljajo še višjo raven udobja in prostornosti.
Sreda, 1. februar 2017
Bavarci razkrivajo še karavansko izvedbo nove, sedme generacije serije 5. Razvili naj bi jo posebej za evropski trg, kjer je ta različica zelo priljubljena.
Od svojega predhodnika je daljši za 3,6 centimetra, ravno tako je za malenkost povečana medosna razdalja ter širina in višina (s tem bodo imeli več prostora tudi potniki). Poleg tega je njegova masa manjša kot pri prejšnjem modelu, podvozje pa nadgrajeno. Zračno vzmetenje na zadnji par koles s samodejnim izravnavanjem bo pri karavanu vgrajeno serijsko, kot dodatna oprema pa bo na voljo dinamični nadzor blažilnikov, sistem adaptive drive z aktivno stabilizacijo nihanja okrog vzdolžne osi in M sport podvozje, ki bo za dober centimeter spuščeno.
Zadnja klop je deljiva v razmerju 40:20:40 in prinaša še več udobja. Sedeži so namreč daljši, več prostora pa bo tudi za višjerasle potnike. Ko osnovna prostorina prtljažnika ni dovolj, se nasloni sedežev zložijo z enostavnim pritiskom na gumb. Njegova prostornina se lahko tako poveča s 570 na 1.700 litrov.
Karavanska izvedba bo imela enake tehnološke bonbončke, kot njena limuzinska različica. To pomeni novo digitalno instrumentno ploščo ter nov 26-centimetrski (10,25-palčni) osrednji zaslon. Slednji prikazuje funkcije multimedijske naprave, ki jih je mogoče upravljati prek vrtljivega gumba iDrive, z dotiki zaslona in celo z gestami.
Vstopno paleto motorjev bosta predstavljala dva štirivaljna motorja in dva šestvaljnika. Osnovni bencinski motor zmore 185 kW (252 KM), osnovni dizelski pa 140 kW (190 KM). Pri močnejši bencinski različici pa bo vozniku na voljo 250 kW (340 KM), pri dizelski pa 195 kW (265 KM). Vsi, razen najšibkejšega dizla, bodo serijsko ponujeni z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom.
Preberite še: največje razlike med šesto in sedmo generacijo BMW-ja serije 5