Avto.info

Toyota C-HR PHEV

Zapeljali smo se z najbolj električno toyoto C-HR doslej

Klasičnim hibridnim različicam Toyotinega križanca C-HR se je pridružila še priključnohibridna izvedba, ki zmore samo na elektriko prevoziti največ 66 kilometrov.

Petek, 8. marec 2024

Novi C-HR nadaljuje zgodbo svojega predhodnika in je po novem še nekoliko bolj drzno oblikovan. Z ostrimi linijami in razmeroma majhnimi steklenimi površinami še bolj namiguje na športnost, ki je sicer običajni hibridi deloma tudi ponujajo, še več pa zmore priključni hibrid.

Hibrid z 1,8-litrskim bencinskim motorjem s skupno močjo 103 kW (140 KM) in zmogljivejši z dvolitrskim bencinskim motorjem, ki s 146 kW (198 KM) pospeši do stotice v 8,1 sekunde sta že nekaj časa v ponudbi. Oba imata sprednji pogon, močnejša pa je na voljo tudi s štirikolesnim pogonom, ki ima dodatni elektromotor, a enako moč in pospešek do stotice izboljša za dve desetinki. Po novem pa je vrh ponudbe različica PHEV ali priključni hibrid s skupno močjo 164 kW (223 KM), ki z baterijo s kapaciteto 13,8 kilovatne ure in toplotno črpalko obljublja do 66 kilometrov vožnje na elektriko. Gre za enak pogonski sklop kot ga ima novi prius. Do stotice potrebuje le 7,4 sekunde, porabi le 0,9 litra na 100 kilometrov in izpusti le 19 gramov ogljikovega dioksida na kilometer (po meritvenem ciklu WLTP).

Prav to izvedbo smo imeli priložnost zapeljati med prvimi in lahko tudi v praksi izvedeli kaj vse zmore. Na nekoliko daljši vožnji, ki nas je peljala skozi mestna središča, avtoceste in magistralke, smo se na elektriko vozili kar okoli 80 odstotkov časa. Tudi ovinkaste ceste smo našli in si privoščili nekaj več dinamike, ki ji je trše podvozje tudi naklonjeno. Na račun pogona na sprednji kolesi je sicer ob prehitrem vstopu v ovinke prisotnega kar nekaj podkrmarjenja, sicer pa je, tudi na račun približno 200-kilogramskega pribitka, lega nevtralna in suverena. Kot prva toyota ima C-HR vgrajene hidrodinamične blažilnike, ki samodejno prilagajajo trdoto blaženja glede na gostoto frekvence gibanja. Če je frekvenca nizka, je blaženje trše, pri visoki frekvenci pa je mehkejše za več udobja. Prvi kilometri za volanom so pokazali, da je v celem podvozje nekoliko trše nastavljeno (verjetno zaradi dodatne mase).

V notranjosti je ta C-HR več ali manj popolnoma enak ostalim, kar pomeni, da so pri izdelavi uporabili veliko recikliranih materialov, vključno s plastiko PET, namesto živalskega pa so denimo uporabili usnje umetnega izvora.

Nova armaturna plošča s proti vozniku usmerjeno sredinsko konzolo vključuje 31,2-centimetrski (12,3-palčni) zaslon namesto klasičnih merilnikov ter 20,3 oziroma 31,2-centimetrski (8 oziroma 12,3-palčni) zaslon multimedijske naprave, ki med drugim prinaša brezžično povezljivost s sistemoma Android Auto in Apple CarPlay. Ob tem je na voljo tudi aplikacija Toyota MyT, s katero je mogoče prek pametnega telefona upravljati določene funkcije avtomobila na daljavo.

Cenovno je C-HR s priključkom od običajnega hibrida z dvolitrskim motorjem in pogonom na sprednji kolesi dražjo za 4.200 evrov. Ker je na voljo le v kombinaciji z bogatejšimi paketi opreme, se cene začnejo pri 39.990 evrih, ta pa je s promocijskim popustom in izbiro financiranja lahko nižja za tisočaka in pol.

Tako je videti notranjost motorja, če nalijete preveč olja

Motorji z notranjim zgorevanjem potrebujejo olje - imajo namreč veliko gibljivih de
Novice

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.