Toyota RAV4
Novi RAV je tu
Novo toyoto RAV4 smo po prvih v Španiji odpeljanih kilometrih uradno spoznali tudi na slovenskem trgu.
Petek, 15. februar 2019
Letos bo našla 425 kupcev (kot pravi prvi mož slovenske Toyote Primož Tiringar jih zaradi velikega povpraševanja na drugih trgih več niti ne bo na voljo), skoraj četrtina od teh je že prodanih.
Velika večina s hibridnim pogonskim sklopom, ki razvije 160 kW (218 KM) v kombinaciji s sprednjim oziroma 163 kW (222 KM) v kombinaciji s štirikolesnim pogonom ter le manjši del s klasičnim dvolitrskim bencinskim motorjem. Dizla ni in niti ne bo v ponudbi.
V mnogočem izboljšan hibridni pogon ob večji moči in manjši porabi (4,4 do 4,6 litra) v primerjavi s prejšnjo generacijo obljublja 11 odstotkov več čiste električne vožnje, 38 odstotkov manjše emisije ter pri štirikolesnim pogonu 30 odstotkov več navora na zadnjih kolesih. Zaradi nižjega težišča in optimalne razporeditve mase med sprednjo in zadnjo osjo se peta generacija RAV4 lahko pohvali tudi z občutno izboljšanimi voznimi lastnostmi.
Izbirati je mogoče še med šestimi paketi opreme, že osnovni pa poleg led žarometov, kartice namesto ključa, sistema toyota touch 2 ali 17-palčnih litih platišč serijsko zajema drugo generacijo paketa varnostnih sistemov TSS. Največ kupcev naj bi izbralo paketa elegant in style; slednji s streho in še nekaterimi elementi v črni barvi poskrbi za resnično privlačen videz.
Cene hibridnega RAV4 s sprednjim pogonom se na ceniku začenjajo pri 33.300 (bencinskega pri 28.900 evrih) oziroma pri 36.500 evrih za različico s pogonom na vsa štiri kolesa. Na te pa vam pri Toyoti priznajo 1.500 evrov hibridne subvencije, 400 evrov popusta v obliki opreme ter obvezno in kasko zavarovanje za en evro – hibridna izvedba s sprednjim pogonom in opremo elegant tako, na primer, pod črto stane 37.630 evrov.
Podrobno si lahko o novem RAV4 preberete v najnovejši številki revije Avto fokus (AF235).
Oznake:
- hibrid
- novi model
- RAV4
- športni terenec
- Toyota