Toyota corolla
Rekorderka po evropskem okusu
Ime corolla je bilo, vsaj za evropski trg, kar nekaj let potisnjeno ob stran, saj se je Toyotin avtomobil segmenta C kar nekaj časa imenoval auris. Sedaj so temu naredili konec in se vrnili k originalnemu imenu, ki je po svetu prepričalo že več kot 46 milijonov kupcev!
Petek, 22. februar 2019
Imenska rekorderka gor ali dol, corolla mora v tekmovalnem segmentu pokazati zelo veliko. Dober začetek so tri karoserijske različice, kombilimuzina s prisekanim zadkom, karavanski touring sports in vzhodnjaška klasika – štirivratna limuzina.
Novo ni le ime, pač pa skorajda vse, od občutno bolj drzne zunanje podobe do elegance in kakovostnega občutka v kabini, od preskoka pri elektroniki, tako varnostni kot zabavni, pa do dodatne hibridne alternative z nekoliko bolj športno dinamičnimi aspiracijami. Na to opozarjajo že zunanje mere, ki so v primerjavi s prejšnjim modelom manjše pri višini, sicer pa v vseh drugih pogledih nekoliko povečale. Posledica je več prostora v notranjosti, predvsem za zadaj sedeče potnike in v prtljažniku.
Vse tri izvedenke tehnično temeljijo na platformi TNGA, poleg 1,2-ltirskega prisilno polnjenega bencinskega motorja pa sta na voljo tudi dve hibridni različici – šibkejša, z 1,8-litrskim bencinskim motorjem in sistemsko močjo 90 kW (122 KM) ter močnejša, z dvolitrskim strojem in močjo 132 kW (180 KM). To ne velja za štirivratno limuzino, pri kateri šibkejšemu hibridu družbo dela klasičen atmosferski 1,6-litrski bencinski motor. Turbodizli ne bodo na voljo pri nobeni od njih.
Pri nas je prodaja nove corolle že stekla, cene pa se gibljejo od 15.990 evrov dalje za osnovno bencinsko in 18.990 za šibkejšo hibridno različico. Več o izjemno pomembnem Toyotinem modelu, vključno s prvimi vtisi izza volana, boste lahko prebrali v naši tiskani izdaji (AF236).
Oznake:
- 2019
- auris
- corolla
- hybrid
- predstavitev
- TNGA
- touring sports
- Toyota