Avto.info

Toyota yaris 1.5 VVT-i bi-tone

Bi ali ne bi?

  • Hibridni yaris se odlično odreže v mestu, avtoceste pa mu niso ravno pisane na kožo
  • Skupaj z bogato opremo bi-tone stane precej zasoljenih 19 tisočakov
Avtor: Anže Jamnik / Foto: Jernej Prelac
Sreda, 11. januar 2017

V takšni dvobarvni kombinaciji, s črno streho in platišči ter še nekaterimi dodatki je prav privlačen. Seveda, oblika in podoba sta stvar osebnega okusa, zato si na vprašanje v naslovu odgovorite sami.

Vseeno pa naj vam prišepnemo, da je eden prostornejših malčkov in kljub dolžini manj kot štiri metre prekaša kar nekaj svojih tekmecev. Razlike, seveda, niso zares velike, a tista centimeter ali dva več se poznata predvsem na zadnjih sedežih, kjer dva odrasla človeka sedita brez večjih težav in kašnega posebnega odrekanja. Seveda razredu primerno in brez kakšnih posebnih ambicij prvega družinskega avtomobila. Zato pa je kot nalašč za drugi avtomobil v družini in predvsem v mestu se odlično znajde. Njegova okretnost in dobra preglednost na vse strani to le še dodatno potrjujeta, svoje pa dodaja kamera za pomoč pri parkiranju – ta je ena boljših in zelo dobro deluje tudi v pogojih slabše vidljivosti, na primer ponoči in v dežju.

Bi-tone poleg bogate opreme pomeni kombinacijo črne strehe in zunanjosti v beli, rdeči ali bronasti barvi.


Izbira hibridnega pogona se zdi za mestne ulice in pogosta zaviranja, speljevanja ter pospeševanja kot naročena. CVT-menjalnik poskrbi za vedno optimalno razmerje prenosa moči, usklajena kombinacija 1,5-litrskega bencinskega in električnega motorja s skupno močjo 74 kW (101 KM) pa združuje dobre pospeške in zmerno porabo goriva – približno pet litrov na sto kilometrov je povsem dovolj. Rezultat je primerljiv z dizelskim motorjem, a ta po svoji naravi ni ravno najbolj primeren za majhne razdalje in dnevne 'skoke' na relaciji dom–vrtec/šola–služba–trgovina. Ja, po mestu se da kar lep kos poti prevoziti zgolj na elektriko, pred semaforjem boste čakali v tišini, CVT pa deluje mirno in uglajeno, tako da ne boste polili jutranje kave.

Kombinacija obeh motorjev in menjalnika se lahko pohvali z odzivnostjo pri mestni vožnji, a zato po drugi strani nima prav rada avtoceste – tu bencinar prevzema večino nalog in se pri pospeševanju pogosto in glasno zaganja v višje vrtljaje, kar zna biti, zlasti na daljših vožnjah, precej naporno.
 

Toyota yaris 1.5 VVT-i bi-tone
 Vozilo in motor kombilimuzina, 5 vrat, 5 sedežev; Motor (z notranjim zgorevanjem): bencinski, vrstni štirivaljnik, 1497 ccm, 55 kW (75 KM) pri 4800/min, 111 Nm pri 3800–4400/min; Motor (električni): sinhronski, s trajnim magnetom, 45 kW (61 KM), 169 Nm; Menjalnik: samodejni, brezstopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5.
  Velikost:  3950 x 1695 x 1510 mm; Medos. razdalja: 2510 mm; Pnevmatike: 195/50 R16; Masa/nosilnost: 1160/405 kg; Prtljažnik: 286–1183 l.
  Največja hitrost:  165 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 11,8 s; Poraba goriva (EU): 3,3/3,6/3,6 l/100 km; Povprečje na testu: 5,4 l/100 km; Izpust CO2: 75 g/km.
  Cena:  osnovni model (yaris 1.0 VVT-i luna): 11.600 €, testno vozilo: 19.090 €; Toyota Adria, d. o. o., Ljubljana.
vožnja/poraba po mestu, preglednost vožnja/poraba po avtocesti brez napak

Oddaj komentar

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Spor zaradi parkirišča za stanovalce: Sosedje so mu v garaži zazidali BMW

V središču madridskega okrožja Chamberí, kjer se iskri kot v večini velikih sta
Novice

Keanu Reeves zaradi Akrapoviča prispel v Slovenijo

Po poročanju portala 24ur je znani ameriški igralec Keanu Reeves pred dvema dnevom
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.