Avto.info

Toyota yaris cross

Več moči, boljša povezljivost in dodatna uglajenost za "terenskega" yarisa

Po treh letih je prišel čas za prenovo najmanjšega Toyotinega križanca. Med pomembnejšimi novostmi so zmogljivejši hibridni pogon, dodelana informacijsko zabavna elektronika ter popolnejši varnostni paket.

Sreda, 22. november 2023

Ko je bil yaris cross leta 2020 predstavljen javnosti, je bil takojšen uspeh. V enega najbolj priljubljenih segmentov je prinesel Toyotino hibridno pogonsko tehniko in tako ponudil samosvojo alternativo. Glavni prodajni adut bo po prenovi še nekoliko bolj prepričljiv, saj se poznanemu pogonskemu sklopu s kombinacijo 1,5-litrskega bencinskega in elektromotorja, ki ponuja skupno moč 85 kW (116 KM), pridružuje še zmogljivejša izvedba s skupnimi 97 kW (132 KM). Tudi največji navor je s 141 povečan na 185 Nm, vse skupaj pa je posledica zmogljivejšega električnega dela pogona.

Toyotini inženirji so se še posebej potrudili na področju hrupa in tresljajev v kabini. Napredek so dosegli z mnogimi ukrepi, denimo z dinamičnim blažilnikom na nosilcu motorja, troslojno izolacijo za armaturno ploščo in debelejšim vetrobranskim steklom ter stranskimi okni.

Sicer je bil yaris cross malenkostno osvežen tudi oblikovno, pri čemer je morda najbolj opazna nova modra barvna možnost juniper blue. Nekaj svežine je tudi v notranjosti, a je glavna novost v kabini posodobljena tehnologija, kjer je pred voznikom nameščen 17,8 ali kar 31,2-centimetrski zaslon instrumentne plošče. Osrednji multimedijski zaslon je prav tako na voljo v dveh dimenzijah in meri 22,9 ali pa 26,4 centimetra. Sistem Toyota Smart Connect je bil deležen izboljšav, zato zdaj podpira posodobitve po zraku in se zmore brezžično povezati z napravami Android Auto in Apple CarPlay.

Kupcem zelo pomembne izboljšave so doletele tudi pripomočke za aktivno varnost, ki uporabljajo novo kamero in zmogljivejši radar. Novi so tudi sistem za opozorilo pred trkom, preprečevanje pospeševanja, aktivna pomoč pri vožnji, pomoč pri varnem izstopu in sistem opomnikov za zadnje sedeže, medtem ko je bil nekoliko dodelan tudi prilagodljiv tempomat.

Kdaj bo prenovljeni yaris cross v Sloveniji in kakšne bodo njegove cene, za zdaj še ni znano.

Test sistemov za pomoč vozniku: tesla naravnost skozi lažni zid, lexus se je ustavil kot profesionalec

Teslina odločitev, da avtomobilov ne bodo opremili s senzorji lidar je zelo kontrov
Novice

VW je zgodbo družinskega 7-sedežnika spisal na novo

Najnovejši Volkswagnov model je na slovenskih cestah verjetno tudi najbolj vsestran
Novice

Kaj ženske ljubijo

Strokovna žirija 82 avtomobilskih novinark iz 55 držav je tudi letos izbirala avto
Novice

To je dokončna električna reinkarnacija turbo legende

Električna dirkaška zverina, ki ji bo dovoljeno tudi na cesto, sloni na aluminijas
Novice

To je BMW-jeva nova popolnoma električna trojka

Novi limuzinski i3, zasnovan na platformi neue klasse, bo prispel na trg predvidoma
Novice

CLA teče tretji krog

Novi CLA je že tretja generacija tega Mercedesovega modela, ki sicer ohranja osnovn
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.