Volkswagen polo
Mali golf tudi uradno pri nas
Prvi primerki nove, že šeste generacije pola so prispele k slovenskim trgovcem, kjer naj bi v prvem polnem letu prodaje prepričali kar 2750 kupcev.
Sreda, 18. oktober 2017
Novi polo je primerjavi s predhodnikom razen v višino zrasel v vse smeri. V dolžino je pridobil 81 milimetrov, medosna razdalja pa zahvaljujoč novi prilagodljivi platformi MQB kar 94 milimetrov. Ob tem je tudi za šest milimetrov širši in sedem milimetrov nižji. Kljub temu imajo potniki 21 milimetrov več prostora v višino, prtljažnik pa meri pohvalnih 351 litrov.
V popolnoma novi notranjosti velja omeniti opcijsko možnost barvnega zaslona namesto klasičnih merilnikov ter drugo sodobno opremo, kot je denimo sistem za brezžično polnjenje pametnega telefona.
Motorna paleta vključuje tri bencinske stroje z razponom moči od od 55 do 110 kilovatov (od 75 do 150 KM) ter dizelska z 59 in 70 kilovati (80 in 95 KM), na voljo pa je tudi litrski motor na zemeljski plin CNG s 66 kilovati (90 KM).
Bogata varnostna oprema med drugim prinaša sistem za samodejno zaviranje v sili, sistem za večnaletno zaviranje in sistem za zaznavanje prečnega prometa za vozilom.
Osnovna oprema se deli na poznane pakete trendline, comfortline in highline, na voljo pa sta tudi malce bolj posebna modela beats z zmogljivim ozvočenjem ter R-line edition z bolj športnim videzom.
Pri nas je za osnovni beninski model treba odšteti najmanj 12.591 evrov, turbodizel pa stane vsaj 15.282 evrov. Najzmogljivejši GTI doslej, (ta ponuja 200 'konjev'). stane20.798 evrov in bo pri prvih slovenskih kupcih še predkoncem letošnjega leta.
Oznake:
- golf
- polo
- TDI
- TSI
- Volkswagen
- vozili smo
- VW