Volkswagen ID.7
Težko pričakovana prestižna električna limuzina je tu
Volkswagnova ofenziva z modeli ID se nadaljuje z največjim modelom doslej. ID.7 je skoraj petmetrska limuzina, ki prinaša sodobnejšo pogonsko tehniko in najnovejšo programsko opremo.
Četrtek, 11. januar 2024
Družina vozil ID vztrajno raste, saj je ID.7 že peti model v ponudbi. Obstoječim ID.3, ki je bil nedavno prenovljen, ID.4, ID.5 in ID. buzz se je sedaj čisto na vrhu pridružil še največji model. V dolžino meri le malenkost manj kot pet metrov in ima skoraj trimetrsko medosno razdaljo, aerodinamična zunanjost pa zagotavlja izjemen količnik zračnega upora, ki znaša le 0,23. Seveda so oblikovalci slednje dosegli z razmeroma preprosto zunanjostjo, ki nima pretirano izrazitih potez, česar smo pri večini modelov ID sicer že vajeni. Posledica tega je deklariran doseg z enim polnjenjem, ki znaša največ 621 kilometrov. To velja za model z baterijo s kapaciteto 77 kWh, medtem ko kasneje prihaja tudi zmogljivejša različica s kapaciteto 86 kWh, ki naj bi zmogla preko 700 kilometrov neprekinjene vožnje.
Posledica izdatnih zunanjih dimenzij je zelo prostorna notranjost z razkošjem tako na sprednjih kot zadnjih sedežih, medtem ko prtljažnik sprejme le zmernih 532 litrov prtljage. Dostop je zaradi odpiranja skupaj z zadnjim steklom odličen, žrtev aerodinamike pa dejstvo, da na prtljažnih vratih ni brisalca.
Na armaturni plošči ima glavno vlogo kar 38-centimetrski (15-palčni) zaslon z vmesnikom nove generacije 4.0, ki omogoča nastavljanje bližnjic za upravljanje glavnih funkcij, kot so klimatska naprava, avdio naprava in telefon. V armaturno ploščo pred voznikom je vgrajen manjši zaslon za prikaz glavnih informacij, tu pa je tudi projicirni zaslon z obogateno resničnostjo.
Ob začetku prodaje je ID.7 na voljo le z enim elektromotorjem na zadnji osi, pri čemer gre za novo generacijo motorja z boljšo učinkovitostjo in zmogljivostjo. Zmore namreč moč 210 kilovatov (286 KM) in 550 Nm največjega navora, medtem ko je predhodni model zmogel le 310 Nm. Mimogrede, novi motor bodo začeli vgrajevati tudi v vse različice (sorodnih) modelov ID.4 in ID.5. Pozneje, natančneje v 24. tednu letošnjega leta, bo ponudba ID.7 bogatejša za prej omenjeno različico z večjo baterijo, pa tudi za izvedbo GTX z dvema elektromotorjema in štirikolesnim pogonom ter karavansko izvedbo tourer.
Že zdaj pa je zelo pomembna informacija za vse, ki jih mika nakup katerega od modelov ID posebna ponudba, ki so jo pri podjetju Porsche Slovenija pripravili v sodelovanju s proizvajalcem. Gre namreč za posebne izvedbe 4ALL, ki so na voljo za modele ID.3, ID.4, ID.5 ter najnovejšega ID.7. Za približno tisočaka doplačila v razmerju do skromno opremljene osnovne izvedbe, kupec dobi zares bogat paket opreme, ki pri ID.3 pomeni prihranek v višini 6.395 evrov, pri ID.4 7.635 evrov in pri ID.5 kar 8.535 evrov. Podobno je tudi pri ID.7, kjer osnovna izvedba pro stane 54.341 evrov, bogato opremljena pro 4ALL pa z vključeno kovinsko barvo, navigacijo, ergoActiv sedežema z masažno funkcijo in IQ. Light matričnimi žarometi stane 55.346 evrov. Ceno lahko kupec najprej zniža za gotovinski popust v višini dveh tisočakov, pa še za dodatne tri v primeru izbire Porsche financiranja. Če od tega odštejemo še eko subvencijo, pridemo na okoli 46 tisočakov, kar ID.7 ob vsem, kar ponuja, zagotovo uvršča med bolj atraktivne ponudbe na trgu.