Volkswagen T-Roc
Volkswagnov prvi mali športni tenerec je rojen!
Volkswagen je na svetovni premieri ob italijanskem jezeru Como razkril svojega prvega malega športnega terenca. Ta bo na voljo s pogonom na sprednji ali na vsa štiri kolesa ter bo ponujal številne možnosti personalizacije. Osnovni model bo stal okoli 20 tisočakov.
Četrtek, 24. avgust 2017
V številnih napovedih, s katerimi so možje iz Wolfsburga želeli vzbuditi čim več radovednosti, smo si že ustvarili približno sliko videza novega najmanjšega križanca iz Volkswagnove ponudbe. Poznali smo tudi njegovo ime T-roc ter vedeli, da se bo uvrstil pod tiguna in touarega, razkritje pa je potrdilo, da se ponaša s precej drzno obliko, ki je pri Volkswagnu nismo vajeni. Poleg tega bo ponujal tudi veliko možnosti personalizacijami z barvnimi kombinacijami in opremo.
Notranjost deluje robustno in obenem sodobno. Poleg barvne kombinacije, ki se ujema z barvo karoserije velja omeniti zlasti možnost izbire digitalne instrumentne plošče ter širok nabor multimedijskih naprav, ki na najvišjem nivoju ponuja najširše možnosti povezljivosti. To pomeni, da so med drugim na voljo sistem App-Connect (s sistemi MirrorLink, Apple Carplay in Amdroid Auto) in paket storitev Security & Service za klice v sili ter vsakodnevne potrebe, tu pa so še sistem za brezžično indukcijsko polnjenje za pametne telefone ter vrhunski zvočni sistem znamke Beats, ki je v Appleovi lasti.
Motorna paleta vključuje dva poznana bencinska motorja TSI ter tri dizelske TDI s prostorninami od enega do dveh litrov in močmi od 85 do 140 kilovatov. (od 115 do 190 KM). Z izjemo vstopnih bosta pri vseh različicah poleg ročnega menjalnika in pogona na sprednji kolesina izbiro tudi dvosklopčni menjalnik DSG in štirikolesni pogon 4motion.
T-roc bo po pričakovanjih prinesel tudi širok nabor varnostne opreme in asistenčnih sistemov. Le-ta bo serijsko vključeval sistem za samodejno zaviranje v sili s prepoznavanjem peščev, sistem za zaznavanje utrujenosti voznika in sistem za večnaletno zaviranje. Med opcijsko opremo pa bomo med drugim našli prepoznavanje prometnih znakov, prilagodljivi tempomat, sistem za opozarjanje na prečni promet pri vzvratni vožnji ter sistem za polsamodejno vožnjo v zastojih.
Težko pričakovani komopaktni športni terenec, s katerim bo Volkswagen ciljal na vrh razreda, bo prispel k nam novembra. V Nemčiji bo osnovni model stal slabih 20 tisoč evrov, koliko bo treba zanj odštet pri nas, pa še ni znano.
Oznake:
- DSG
- štirikolesni pogon
- SUV
- T-roc
- Volkswagen