Volkswagen r-toc
Samozavesten in individualen
T-roc je Volkswagnov prvi mali križanec in najbolj individualen model v ponudbi. Pri nas je na voljo od 18.646 evrov.
Sobota, 27. januar 2018
Čakanja je končno konec. Prišel je Volkswagnov prvi mali križanec. Gre za avtomobil, ki sodi med športne terence oziroma križance B segmenta, a se lahko po marsičem primerja z modeli C segmenta. S 4,23 metra skupne dolžine je nekaj milimetrov krajši od golfa, obenem pa ima s 445 litri osnovne prostornine za 65 litrov večji prtljažnik.
Poleg robustnosti ga odlikujejo pri Volkswagnu še nikoli videne možnosti prilagajanja željam posameznega kupca. Ob enobarvnih so tako med drugim na voljo dvobarvne kombinacije karoserije.
V notranjosti takoj opazimo tradicionalne elemente, ki odlikujejo tudi druge hišne modele. Ob tem ima, tako kot zunaj, veliko vlogo robustnost, največjo novost pa predstavlja možnost izbire okrasnih elementov armaturne plošče v živahnih barvah, ki se ujemajo z drugimi detajli iz barvami karoserije. Veliko pozornosti je namenjene najnovejšim tehnologijam, ki vključujejo velik osrednji zaslon na dotik ter digitalno amrturno ploščo, ki lahko nadomesti klasične merilnike.
Motorna paleta šteje tri bencinske in tri dizelske motorje z razponom moči od 85 do 140 kilovatov (od 115 do 140 KM). Z izjemo vstopnega bencinarja je pri vseh motorjih poleg ročnega menjalnika na izbiro dvosklopčni DSG, medtem ko je štirikolesni pogon 4motion namenjen le močnejšim izvedenkam.
Serijska oprema se deli na pakete T-roc, style in sport, cene pa se gibljejo od 18.646 do 30.209 evrov.
Podrobneje o T-rocu pa v prihodnji številki naše tiskane izdaje (AF 223).
Oznake:
- križanec
- štirikolesni pogon
- SUV
- T-roc
- Volkswagenm