Volkswagen golf
Tudi po prenovi ostaja igralec na sigurno
V Slovenijo je pripeljal prenovljeni VW golf sedme generacije, ki tako globalno kot pri nas velja za enega najuspešnejših avtomobilov vseh časov. Samo pri nas se jih namreč vozi skoraj 60.000!
Sreda, 22. februar 2017
Tipično za golfa se oblika ni korenito spremenila, nova je grafika luči, odbijača sta bolj vpadljiva, zadaj pa izpušne cevi (ali pa prostor, kjer bi jih pričakovali) obdajajo letvice v krom barvi. Sprememb res ni veliko, a se od starega na račun vpadljivih detajlov vseeno hitro loči.
Kot prvi v svojem segmentu novi golf ponuja povsem digitalne merilnike, oziroma kar en velikanski zaslon, kakršnega poznamo že iz passata. Nov mejnik pa je tudi osrednji zaslon na dotik, katerega diagonala meri 23 centimetrov. Prav tako novost v segmentu je možnost upravljanja z radiem in drugimi funkcijami preko gest rok. Z zamahom roke bo lahko voznik zamenjal radijsko postajo, prilagodil glasnost in še marsikaj drugega.
Vse naštete posebnosti so seveda del najboljših paketov opreme ali doplačilnega seznama. Kar se voznikovih pripomočkov tiče, bo na voljo funkcija samodejnega speljevanja in zaustavljanja v prometnih zamaških in sicer do hitrosti 60 km/h.
Največja novost pri motorjih je 1,5-litrski bencinski TSI, ki bo, od aprila dalje, ko bo na voljo, ponujal funkcijo izklopa valjev ob manjših obremenitvah. Za izvedbo bluemotion z enakim, a manj zmogljivim motorjem, pa Nemci obljubljajo še funkcijo 'jadranj', ki jo sicer poznamo le iz hibridnih modelov. Omenjeni motor bo na voljo v izvedbah z 96 in 110 kilovati (130 in 150 KM).
Športna različica GTI bo prav tako ponujala dve različici in sicer z 230 ali 245 'konji'. Slednja bo prvič na voljo z izpušnim sistemom iz titana, katerega proizvodnja poteka v slovenskem podjetju Akrapovič, vgrajevali pa ga bodo v VW-jevi tovarni. Glavna novost e-golfa je večja baterija kapacitete 35,8 kWh, ki naj bi omogočala doseg kar 300 kilometrov.
Ob upoštevanju popustov, ki so bili na voljo pri golfu pred prenovo in sprememb pri serijsko vgrajeni opremi, naj bi cene ostale na več ali manj enaki ravni kot prej. To pomeni, da je treba za najcenejšo bencinsko izvedbo 1.0 TSI z 81 kW odšteti 16.657 evrov, turbodizel z močjo 85 kW pa zahteva vsaj 18.757 evrov.
Solidna oprema in dobra cena sta glavna razloga, da v zadnjih nekaj letih golf uspe dosegati zares odlične prodajne rezultate. Zato ni čudno, da so ti prav tako ambiciozni tudi za leto 2017. V tem letu naj bi na naše ceste zapeljalo kar 3.120 novih golfov.
Oznake:
- e-golf
- golf
- GTI
- predstavitev
- variant
- Volkswagen