Volkswagen arteon
Ekskluzivnost za množice
Spomladi smo z njim prevozili prve kilometre v Nemčiji (AF 215), na začetku poletja pa je arteon prispel tudi v Slovenijo. Zanj je treba odšteti najmanj 31.392 evrov.
Četrtek, 29. junij 2017
Arteon je večji in bolj ekskluziven od svojega predhodnika, do prihoda novega touarega pa bo imel celo vlogo zastavonoše nemške ljudske znamke, ki z drzno obliko brez sramu cilja na tekmece premijskega razreda, kot so audi A5 sportback, BMW 3 gran turismo in BMW serije 4 gran coupe.
Pri Volkswagnu ga ne obravnavajo kot bolj luksuzno različico passata, temveč kot poseben model, ki se bo v prodajni paleti uvrstil nadenj, kar bo opravičil tudi z bogato serijsko opremo. Ta med drugim vključuje dvojne led žaromete, prilagodljivi tempomat, progresivno krmiljenje z manjšim kotom zasuka volana ter sistem security service, ki med drugim samodejno kliče na številko 112 v primeru sproženja zračnih blazin ter ponuja možnost klica za pomoč na cesti s pritiskom na en gumb. Poleg tega velja omeniti opcijski preditkivni tempomat, ki s pomočjo navigacije in prepoznavanja prometnih znakov samodejno nastavi hitrost na najvišjo dovoljeno na tistem deluje ceste.
Motorna paleta ob začetku prodaje obsega en bencinski in dva dizelska motorja z razponom moči od 110 do 206 kilovatov (od 150 do 280 KM). Do konca leta pa bodo ponudbo dopolnili še trije stroji, med drugim tudi 1,5-litrski TSI s 110 kilovati (150 KM).
Poleg osnovne opreme sta za arteona na voljo še elegantni paket elegance ter bolj športni R-line, cene pa se gibljejo od 31.392 do 50.644 evrov.
Več o arteonu v Sloveniji pa v dvojni poletni številki naše tiskane izdaje (AF 216-217).
Oznake:
- arteon
- CC
- slovenska predstavitev
- TDI
- TSI
- Volkswagen
- vozili smo