Volkswagen caddy 2.0 TDI alltrack
Avto fokus test: Terenska šminka
- Brez štirikolesnega pogona stavi predvsem na terenski videz
- Z najšibkejšim dvolitrskim dizlom je razmeroma varčen, a vse prej kot poceni
Nedelja, 23. julij 2017
Nekoč cross caddy je postal caddy alltrack, a bistvo ostaja enako. Gre torej za avtomobil, ki s spodnjim delom odbijačev, obrobami blatnikov in pragovi v črni barvi ter zaščito podvozja daje vedeti, da gre za terensko naravnan model. A v primeru, da (tako kot naš testni primerek) ni opremljen s štirikolesnim pogonom, je to vse, kar ga s terenom povezuje.
Zaščite karoserije in 15,5-centimetrska oddaljenost nam sicer omogočajo, da se malce bolj brez skrbi zapeljemo na kakšen makadam, a ne povsem brez zadržkov, saj se zdijo bleščeča platišča vseeno bolj primerna za na asfalt.
Notranjost je kljub dostavniškemu izvoru urejena povsem v slogu osebnih avtomobilov. To velja zlasti za voznikov prostor, kjer je vse pri roki. Enako lahko rečemo za materiale, ki so prijetni na otip in dajejo dober občutek kakovosti. Dostavniška duša pa se pokaže v drugi vrsti, kjer je dovolj prostora v vse smeri, a zaradi razmeroma kratkih sedal treh posameznih sedežev in razmeroma navpičnega položaja naslonov ne gre pričakovati udobja na ravni klasičnih osebnih avtomobilov. Podobno velja
tudi za udobje v vožnji. Voznik in sovoznik se ne moreta pritoževati, medtem ko zna potnike zadaj pri vožnji čez neravnine kar pošteno stresti.
Caddy alltrack je prostoren in bogato opremljen, ki pa, zlasti pri udobju v vožnji, ne more skriti dostavniške zasnove.
Nobenih pretresov pa ne povzroči dvolitrski turobodizel, ki v najšibkejši različici razvije 75 kilovatov (102 KM). Ne moremo reči, da to ni dovolj, obenem pa ne moremo pričakovati presežkov. Stroju serijsko pripada dobro preračunan petstopenjski ročni menjalnik. Caddy s to kombinacijo ni ravno poskočen, je pa razmeroma varčen. Na testu je v povprečju porabil 6,4 litra na 100 kilometrov.
Čeprav je varčen, pa žal ni poceni. Z nekaj dodatki, kot so biksenonski žarometi in prilagodljivi tempomat, se njegova cena z osnovnih 25 povzpne na 28 tisočakov, kar je za avtomobil, ki ne more skriti dostavniških korenin, veliko.
Volkswagen caddy 2.0 TDI alltrack |
Vozilo in motor: potniški dostavnik, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 1968 ccm, 75 kW (102 KM) pri 2.900/min, 250 Nm pri 1300/min; Menjalnik: ročni, 5-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 4. |
Velikost: 4430 x 1793 x 1824 mm; Medos. razdalja: 2682 mm; Pnevmatike: 205/50 R17; Masa/nosilnost: 1457/798 kg; Prtljažnik: 750–3030 l. |
Največja hitrost: 172 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 12,9 s; Poraba goriva (EU): 5,3/4,1/4,6 l/100 km; Povprečje na testu: 6,4l/100 km; Izpust CO2: 119 g/km. |
Cena: osnovni model (1.2 TSI trendline): 17.285€, testno vozilo: 27.999 €; Porsche Slovenija, d. o. o., Ljubljana. |
videz, prostornost, oprema | udobje na zadnji klopi, hrup pri višjih hitrostih | brez napak |