Volkswagen golf
Vozli smo novega golfa!
Na Portugalskem smo nabrali prve vtise z novim volkswagnom golfom osme generacije. K nam zapelje februarja oziroma marca 2020.
Četrtek, 12. december 2019
Novi golf seveda ne prinaša oblikovne revolucije, temveč navzven ostaja zvest prepoznavnim elementom, vključno z zajetnim C stebričkom. So pa Volkswagnovi oblikovalci poskrbeli za bolj dinamično urezano celostno podobo ter v skladu s sodobnimi trendi vsem svetlobnim telesom namenili led tehnologijo.
Zato pa je notranjost oziroma armaturna plošča – vsaj za golfa – bolj revolucionarna in v stilu drugih najnovejših Volkswagnovih modelov izdatno digitalizirana. Namesto merilnikov je tu zaslon premera 10,25 palca, osrednji meri 8,25 ali 10 palcev, veliko večno klasičnih stikal pa so zamenjale na dotik občutljive površine in drsniki.
Prostorsko ostaja praktično enak predhodniku ter tako v solidnem povprečju razreda, tudi tehnično temelji na koncernski modularni platformi MQB, bo pa na voljo s štirimi bencinskimi in dvema dizelskima motorjema z razponom moči med 66 in 110 kW (med 90 in 150 KM) – močnejši trije bencinarji so pod oznako eTSI lahko podrti z blagim, 48-voltnim hibridnim sistemom.
V ponudbi sta še dva priključna hibrida z baterijo kapacitete 13 kWh ter močjo 150 ali 180 kW (204 ali 245 KM), kasneje bodo ponudbo dopolnili še legendarni GTI, GTI TCR, GTD in brutalni R32 z močjo prek 220 kW (300 KM).
Podrobneje si o novem golfu, katerega cene se bodo začele tik pod 20 tisočaki, preberite v dvojni zimski številki revije Avto fokus (AF246-246).
Oznake:
- golf
- Volkswagen