Volkswagen passat
Prenovljeni in osveženi passat z novo tehnologijo
Ženevska vročica je zajela tudi passata, ki se bo na največjem avtomobilskem salonu v Evropi predstavil v prenovljeni podobi.
Sreda, 6. februar 2019
Navzven se passat od aktualnega prav pretresljivo ne razlikuje, a ima nekaj opaznih posebnosti kot so novi žarometi (po želji lahko tudi matrični), nova maska in predelani odbijači.
Kot je v zadnjem času v navadi, so veliko več pozornosti namenili posodobitvi digitalne opreme. Pri VW-ju pravijo, da so bili občutno izboljšani digitalni merilniki velikosti 29,7 centimetra, ena najpomembnejših novosti pa je sodobnejši infotainment MIB3 z vgrajeno SIM kartico za povezavo s spletom in wi-fi dostop. Pripadajoči zasloni bodo merili od 16,5 do 23,4 centimetra.
Seveda se niti passat ni uprl trendu vse zmogljivejših asistenčnih sistemov, ki naj bi bili zmožni deloma samodejne vožnje druge stopnje do kar 210 km/h. Voznik mora biti ob tem še vedno zbran in v celoti vpleten v dogajanje, saj vozilo po desetih sekundah neaktivnosti opozori in zahteva, da voznik prevzame nadzor.
Pri motorni paleti je največja novost pri bencinarjih, saj bo končno tudi passata poganjal 1,5-litrski TSI z močjo 110 kilovatov (150 KM). Bolj zahtevni bodo lahko izbrali dvolitrski stroj s 140 ali 200 kilovati (190 ali 272 KM). Turbodizli ostajajo v programu, od osnovnega 1,6 z 88 kW (120 KM), do treh izvedb dvolitrskega TDI-ja z močmi od 110 do 176 kW (150 do 240 KM). Najbolj zelen bo še vedno passat GTE, katerega pogon sestavljata 1,4-litrski TSI in elektromotor s 85 kW (115 KM) za skupno moč 160 kilovatov (218 KM). Z nekoliko večjo 13 kWh baterijo naj bi samo na električni pogon odpeljal do 55 kilometrov.
Prenovljenega passata bomo v živo prvič videli na prihajajočem avtomobilskem salonu v Ženevi, na slovenske ceste pa bo zapeljal že maja.