Volkswagen polo
Novi polo gre po golfovih stopinjah
Avtomobili iz generacije v generacijo rastejo, so bolj udobni in prinašajo več opreme. Odličen primer tega je tudi novi polo, ki smo ga prvič preizkusili v okolici Hamburga. Znano je tudi, kdaj pride k nam in koliko bo treba zanj odšteti.
Četrtek, 7. september 2017
Novi polo je primerjavi s predhodnikom razen v višino zrasel v vse smeri. V dolžino je pridobil 81 milimetrov, medosna razdalja pa zahvaljujoč novi prilagodljivi platformi MQB kar 94 milimetrov. Ob tem je tudi za šest milimetrov širši in sedem milimetrov nižji. Kljub temu imajo potniki 21 milimetrov več prostora v višino, prtljažnik pa meri pohvalnih 351 litrov.
V popolnoma novi notranjosti velja omeniti opcijsko možnost barvnega zaslona namesto klasičnih merilnikov ter drugo sodobno opremo, kot je denimo sistem za brezžično polnjenje pametnega telefona.
Motorna paleta vključuje tri bencinske stroje z razponom moči od od 55 do 110 kilovatov (od 75 do 150 KM) ter dizelska z 59 in 70 kilovati (80 in 95 KM), na voljo pa bo tudi litrski motor na zemeljski plin CNG s 66 kilovati (90 KM).
Bogata varnostna oprema med drugim prinaša sistem za samodejno zaviranje v sili, sistem za večnaletno zaviranje in sistem za zaznavanje prečnega prometa za vozilom.
Osnovna oprema se bo delila na poznane pakete trendline, comfortline in highline, na voljo pa bosta tudi malce bolj posebna modela beats z zmogljivim ozvočenjem ter R-line edition z bolj športnim videzom.
Pri nas bo za osnovni model treba odšteti najmanj 12.590 evrov. Slovenski prodajalci bodo začeli zbirati naročila že prihodnji teden, pri čemer bodo prvi avtomobili prispeli konec oktobra.
Podrobneje o novem polu, z občutki s prve vožnje pa v prihodnji številki naše tiskane izdaje (AF 218).
Oznake:
- MQB
- nova generacija
- polo
- predstavitev
- Volkswagen