Volkswagen touareg
Ljudski aristokrat
Sedli smo za volan tretje generacije touarega Volkswagnovega velikega športnega terenca, ki je vse prej kot ljudski. Ponaša se s štirikolesnim krmiljenjem, omogoča polsamodejno vožnjo in lahko vleče 3,5-tonsko prikolico. Sprva na voljo z dizelskim V6, kasneje z bencinskim V6 in kot priključni hibrid. K nam bo prispel junija.
Petek, 11. maj 2018
Touareg tretje generacije je del Volkswagnove aristokracije, saj sodi v družino luksuznih športnih terencev, ki so zasnovani na skupni platformi MLB evo, med katerimi najdemo audi Q7, bentley bentaygo, lamborghini urus in porsche cayenne. Osnovna oblika karoserije ne prinaša revolucionarnih novosti, saj pričakovano ohranja poznano silhueto. Obenem pa le-ta vsebuje glavne elemente novega hišnega oblikovalskega sloga, vključno z mogočno masko s poudarjenimi vodoravnimi linijami.
Drznejši pristop in posledično večji napredek je viden v potniškem prostoru, kjer nas lahko pričaka opcijski innovision cockpit. Tega, poleg 30,5-centimetrskega (12-palčnega) barvnega zaslona namesto merilnikov, sestavlja tudi ogromen, kar 38,1-centimetrski (15-palčni) zaslon na dotik na sredinski konzoli. Glavno vlogo imajo torej na dotik občutljiva površina, ki zamenjuje klasične gumbe in stikala. Slednja so namenjena praktično le še zagonu in zaustavitvi motorja, upravljanju glasnosti multimedijske naprave ter izbiri voznih načinov in nastavitvam vzmetenja.
Pri novih tehnologijah, ki sodijo med glavne vrline novinca, velja med drugim omeniti sistem za polsamodejno vožnjo v zastojih do hitrosti 60 km/h, sistem za samodejno zaviranje v sili s prepoznavanjem pešcev, projekcijski zaslon (head-up), sistem za nočni vid night vision, ki je prvič na voljo v Volkswagnovem modelu, ter visoko zmogljive matrične led žaromete.
Ob začetku prodaje bo na voljo trilitrski dizelski V6 TDI z 210 kilovati (286 KM), ki bo malce kasneje dobil šibkejšo različico s 170 kilovati (231 KM). Jeseni se jima bo pridružil trilitrski bencinski V6 TSI, ki zmore 250 kilovatov (340 KM), za njim pa še štirilitrski V8 TDI s 310 kilovati (422 KM). Še nekoliko kasneje bo na voljo tudi priključni hibrid z 266 kilovati (362 KM).
Novi touareg bo v Slovenijo prispel v sredini junija. Cene dizelskega modela s trilitrskim motorjem TDI z 210 kilovati (286 KM) se začnejo pri 63.265 evrih, medtem ko bo za šibkejšo izvedbo treba odšteti najmanj 59.540 evrov.
Podrobneje o novem ponosu iz Wolfsburga pa v prihodnji številki revije Avto fokus (AF226).