Volvo serije 40
Volvo XC40 – kitajski dečko
Nova družina kompaktnih volvov bo razvita v sodelovanju s kitajskim Geelyjem. Prinesla bo elektriko, hibride, bencin in alternativna goriva, manjkala pa ne bo niti domiselna limuzina, ki naj bi zadostila željam po klasiki.
Ponedeljek, 10. oktober 2016
Nova Volvova serija 40 bo posebna z več vidikov. Kot prva bo nastala na novi platformi, razviti skupaj z Volvovim lastnikom Geelyjem, obenem bo prilagojena alternativnim gorivom, električnemu pogonu, priključnemu hibridu in klasičnim motorjem, nastajala pa bo hkrati v belgijskem Gentu in na Kitajskem.
Švedski Volvo zadnja leta naravnost cveti. Pod okriljem kitajskega lastnika Geelyja, ta ga je iz površnih rok Forda prevzel leta 2010, vsako leto znova ustvarja rast, letos bo dosegel prodajo pol milijona vozil, predstavlja nove modele in že dve leti ustvarja dobiček. Pogoj za nadaljnjo rast je vstop v nižje razrede, tja, kjer sedaj nastopa petvratni S40, in širitev ponudbe kompaktnih vozil.
V duhu časa naklonjenosti športnim terencem bo S40 najprej, od jeseni prihodnje leto, na voljo v različici XC40, ki se bo po vzoru večjih bratov vidneje razlikovala od klasičnih različic. Sledila bosta še CC kot cross country v nekoliko bolj robustni različici in klasična petvratna kombilimuzina S.
Nekaj več nejasnosti je glede limuzinske oblike, ki je sicer logična glede na priljubljenost te oblike na trgih izven Evrope. A Volvo je trmast, vztraja pri petvratnih različicah in kot alternativo limuzini ponuja obline koncepta 40.2, nedavno predstavljenega v Goteborgu. Ta je prikazal mešanico med petvratnim modelom in limuzino, s kratkim in dvignjenim zadkom, ki se odpira s steklom vred. Tega bo najverjetneje ponudil globalnim kupcem, predvsem Kitajcem in Američanom, in sicer kot nadomestilo za klasično limuzino.
Podrobneje o novi družini kompaktnih volvov pa v aktualni številki naše tiskane izdaje (AF 206).