Ford focus
Vozili smo novega forda focusa!
Na slovenske ceste bo zapeljal v začetku septembra, mi pa smo na jugu Francije že spoznavali njegove številne adute.
Četrtek, 19. julij 2018
Pri Fordu poudarjajo, da so začeli s praznim listom papirja – prav nič naj ne bi povzeli po aktualnem modelu. No, novi focus je v primerjavi z njim zgolj za spoznanje daljši, obenem pa širši in nižji ter z daljšo medosno razdaljo. V notranjosti je zato prostornejši, še posebej na zadnjih sedežih ter v prtljažniku. Ta pri petvratni izvedbi meri med 375 in 1.354 litri, v karavanski pa kar 608 oziroma 1.653 litrov.
Poleg petvratne in karavanske izvedbe novi focus prihaja v štirih različicah – kot titanium, luksuzni vignale, športni ST line (z 10 mm nižjim in drugače nastavljenim podvozjem) ter focus active v duhu križanca, ki je 30 mm višji ter opremljen z večjimi kolesi in nekaj robustnimi dodatki.
Pri motorjih je poudarek na bencinskih strojih, trivaljnih ecoboost motorjih prostornine 1,0 in 1,5 litra ter v razponu moči med 63 in 134 kW (med 85 in 182 KM) ter tremi dizelskimi izvedbami z močmi med 70 in 110 kW (med 95 in 150 KM). Vsi motorji so na voljo s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, nekateri od njih tudi z novo osemstopenjsko avtomatiko.
Z novim Fordovim adutom smo po slikovitih cestah s prekrasnimi ovinki in odličnim asfaltom nad francosko Azurno obalo prevozili okoli 300 km in nabrali bogate vtise v vožnji, ki pa jih bomo z vami delili v tiskani izdaji (AF230).
Oznake:
- Avto fokus
- focus
- Ford
- Novice