Avto.info

Oglasno sporočilo

Zakaj je Octavia tako priljubljena?

Šli smo po sledi izjemne priljubljenosti modela ŠKODA Octavia, ki je leto 2017 končala v prvi deseterici najbolje prodajanih avtomobilov v Evropi in na tretjem mestu pri nas. S čim torej prepriča Slovence?

Četrtek, 22. marec 2018

1. Prostor, veliko prostora

Octavia se požvižga na togost avtomobilskih razredov. Številke govorijo, da je s skoraj 269 centimetri medosne razdalje, dobrimi 7 centimetri kolenskega prostora in skoraj metrom višine nad zadnjo klopjo ter z zares velikanskim, 590-litrskim osnovnim prtljažnikom suvereno na čelu razreda. K temu dodajte še 20 litrov in dobili boste kar 610 litrov osnovnega prtljažnika v karavanski različici. Ko pade še zadnja klop, ponuja Octavia prostor dostavniških razsežnosti z več kot poldrugim kubičnim metrom prostornine, v njej pa lahko peljete do 2,92 metra dolge predmete.

2. Za vse okuse in potrebe

Prilagodljivost različnim željam, potrebam, okusom in finančnim zmožnostim je ena najpomembnejših postavk dobrega avtomobila. Kaj torej potrebujete? Prostorno kombilimuzino s petimi vrati ali klasičnega karavana? Ste za dogodivščine na zahtevnejših terenih, v imenu varnosti stavite na štirikolesni pogon? Kaj pa užitki in hiter tempo v superdinamični Octavii RS, tudi z 245 konjskimi močmi? Vas mika v elegantno opremo, usnje in druge izbrane materiale odeta lepotica z napisom Laurin & Klement? Octavia ima kaj ponuditi: tu so klasična limuzinska Octavia, Octavia Combi, Octavia RS (tudi v izvedbi Combi), Octavia L&K (tudi kot Combi) in Octavia Combi Scout.

 

Kakšna Octavia je prava prav za vas in vaše potrebe? Koliko željene opreme je serijske in koliko doplačljive? Koliko vas taka Octavia stane? Izberite opremo, ki jo potrebujete v svojem vozilu, in sestavite Octavio v nekoliko drugačnem konfiguratorju. Preizkusite ga tukaj (KLIK).

 

3. Pogon 4x4

Tudi povsem običajna Octavia je z inteligentnim pogonom 4x4 varnejša, sploh kadar dežuje ali se asfalta oprimejo snežinke. Octavia v različici Scout pa zmaguje tudi na slabše utrjenih zahtevnih terenih. Z elektronsko nadzorovanim in nadvse odzivnim pogonom 4x4, 17,1-centimetrsko oddaljenostjo od tal, robustnejšo zaščito vseh vitalnih delov podvozja in elektronsko zaporo diferenciala na obeh oseh zmore službovati tudi v najzahtevnejših voznih razmerah, na slabih cestah, kolovozih … Kmetje, geodeti ali gozdarji še kako cenijo tega prav posebnega križanca, ki kot za šalo opravi s strmimi vzponi, blatom, snegom in razritimi kolovozi, med asfaltnimi zavoji pa se pelje kot zmogljiv avtomobilski atlet. Povrhu vsega zmore taka Octavia povleči še dve toni težko prikolico. Ima pa še poseben vozni program za brezpotje, s katerim se zna med drugim brez voznikovega zaviranja spustiti po strmini. 

 

Octavia Combi Scout je pravi garač za terenske službene podvige in zelo aktivno prostočasno življenje.

 

4. Simply Clever rešitve 

Octavia je avtomobil, narejen s posluhom za ljudi, ki Slovence navdušuje tudi s številnimi novimi Simply Clever rešitvami. Med vsemi velja omeniti na primer preklopni sovoznikov sedež, ki omogoča prevoz daljših predmetov, multimedijski nosilec v dvojnem držalu za pijače na sredinski konzoli, držala za parkirni listek in pametni telefon, predal za dežnik pod sovoznikovim sedežem, strgalo za led v pokrovčku rezervoarja za gorivo, kljukice in mrežice v prtljažnem prostoru ...

5. Užitek v vožnji

 Slovencu je avto pogosto drugi dom in v Octavii se lahko počuti kot doma. K odličnemu počutju pripomore dvopodročna klimatska naprava Climatronic z elektronskim uravnavanjem, ki je opremljena s senzorjem za vlago, kar zmanjšuje rosenje vetrobranskega stekla. V mrzlih zimskih dneh še kako prija ogrevan usnjen večfunkcijski volan, funkcijo ogrevanja pa upravljate z infotainment sistemom. Ta različnim voznikom omogoča, da si sisteme v vozilu nastavijo po svoji meri (način vožnje, voznikov sedež, klimatska naprava, radio in navigacijski sistem). Po meri nastavljeno vozilo ima tri ključe. Ko s ključem odklenete vozilo, se funkcije samodejno nastavijo skladno s shranjenimi nastavitvami. Octavia ponuja tudi dinamični nadzor podvozja DCC, pri katerem so na izbiro programi Comfort, Normal in Sport.

6. Širok izbor motorjev

V ponudbi je pet turbobencinskih motorjev serije TSI in izredno čist turbomotor s pogonom na zemeljski plin (CNG) ter trije turbodizli serije TDI. Glede na potrebe in želje je torej na voljo od 63 pa do 180 kilovatov največje moči. Povsem na vrhu je tako kraljica RS z nič manj kot 245 konjskimi močmi. Najbolj dinamična Octavia se iz popolnega mirovanja do stotice požene v samo 6,6 sekunde. Vsi motorji izpolnjujejo najstrožje okoljske standarde Euro 6, z gorivom pa varčujejo tudi na račun tehnologije start-stop in rekuperacije zavorne energije. 

Spoznajte Octavio in vse njene različice! Več na skoda.si! 

 

 

 

7. Tehnični posladki

V to kategorijo zaradi svojega uglajenega in hitrega ter natančnega delovanja nedvomno sodi menjalnik DSG z dvema sklopkama zadnje generacije. Sedežne nastavitve in prtljažna vrata lahko krmili elektronika. 8- oziroma 9,2-palčni zaslon multimedijske naprave in navigacije se odziva že ob približevanju roke, ušesa pa Octavia razvaja z desetimi zvočniki glasbenega sistema Canton. Ponuja še 230-voltno vtičnico za prenosnik in dva USB-priključka za polnjenje elektronskih naprav, luči so lahko v polni LED-tehniki, na strehi pa je panoramsko strešno okno.

8. Internet na poti

Biti popolnoma in stalno povezan ne pomeni le dostopa do zabave in informacij, ampak tudi morebitno pomoč na poti, saj povezljivost vključuje tudi avtomatski klic v sili. Sistem ŠKODA Connect poleg tega vsebuje dve vrsti storitev. Medtem ko Infotainment Online omogoča navigacijo in informacije v realnem času, je Care Connect namenjen pomoči in varnosti ter omogoča oddaljen dostop in nadzor nad vozilom.

Infotainment sistem v Octavii je skokovito napredoval, zato se lahko voznik veseli atraktivno zasnovane platforme in mnogih neverjetnih funkcij, medtem ko se Octavia brezhibno sinhronizira z zunanjimi napravami. Ker vam prazen mobilnik gotovo ni v pomoč, je v Octavii pred prestavno ročico lahko nameščen praktičen predal, ki ga med vožnjo brezžično polni in hkrati okrepi njegov signal. V tridimenzionalnem navigacijskem sistemu Columbus je vgrajen tudi telefonski modul, ki je združljiv s hitrim internetom LTE!

9. Visoka stopnja aktivne in pasivne varnosti

Octavia ponuja vozniku praktično vse najnovejše aktivne vozniške asistente in napredne sisteme, s katerimi na službenih in družinskih poteh zmanjšuje stres in tveganje za nesrečo. Sama zna zavirati in tako preprečiti nalet, opozoriti zmore na pešce, z radarjem aktivno slediti prometnemu toku na dolgih avtocestnih etapah ter se slogu vožnje prilagajati z voznimi programi za optimalno delovanje blaženja, podvozja in odzivnosti pogona (DCC).

Sama lahko parkira, zna prilagajati svetlobni snop luči, budno pa zna opazovati tudi voznika in ga opozoriti na utrujenost. Spremlja vozila v mrtvem kotu in opozarja nanje, pomaga pri preprečevanju nenadzorovane menjave voznega pasu ter prepoznava in prikazuje prometne znake na zaslonu Maxi DOT in zaslonu za navigacijo, dobila pa bo tudi aktivni informacijski zaslon (torej digitalno instrumentno ploščo).

ŠKODA Octavia RS in RS Combi dinamičnim voznikom ponujata tudi vozniške užitke s 245 konjskimi močmi.

 

V primeru trka s posredovanjem sistema za večnaletno zaviranje prepreči nadaljnje poškodbe in udarce. Voznika in potnike ščiti še čvrsta struktura karoserije, v posebnih conah pa se izničuje energija udarca. Glede varnosti je Octavia dosegla vse, dobesedno čisto petico – pohvali se lahko s petimi zvezdicami na varnostnih testih evropskega konzorcija Euro NCAP. Rezultat in video testiranja si lahko ogledate na portalu Simply Clever.

10. In ne nazadnje: cena

Octavia racionalnega Slovenca nagovarja z odličnim razmerjem med kakovostjo in ceno. Z osnovno akcijsko ceno je tako, denimo, na voljo že za slabih 14 tisoč evrov oziroma za 129,99 evra na mesec v primeru akcijskega financiranja 1%+.

 

 

Oddaj komentar

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Spor zaradi parkirišča za stanovalce: Sosedje so mu v garaži zazidali BMW

V središču madridskega okrožja Chamberí, kjer se iskri kot v večini velikih sta
Novice

Keanu Reeves zaradi Akrapoviča prispel v Slovenijo

Po poročanju portala 24ur je znani ameriški igralec Keanu Reeves pred dvema dnevom
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.