A4 je postal A5
Audi je ukinil model A4, nadomestil ga bo kar A5
Audi je predstavil novega A5 – ne, ne gre za kupeja, temveč naslednika aktualnega A4 tako v limuzinski kot tudi karavanski obliki.
Torek, 16. julij 2024
Razlog za novo oznako je v Audijevem poimenovanju električnih modelov s sodimi in klasično gnanih z lihimi številkami, ne glede na to pa se novinec ponaša z drzno urezanimi linijami, ostro urezanimi sprednjimi LED žarometi, nekoliko manjšo masko, a zato z izrazitejšimi režami za zajem zraka v sprednjem odbijaču.
Tehnično temelji na novi platformi PPC (Premium Platform Combustion) in je v primerjavi z A4 nekoliko daljši in širši, ponaša pa se tudi z daljšo medosno razdaljo, ki meri 2,9 metra. To obljublja prostornejšo notranjost, v kateri sicer prevladujejo trije zasloni (tisti pred voznikom meri 30,2 cm, osrednji 36,8 cm in opcijski zaslon pred sovoznikom 27,7 cm v premeru).
Za pogon skrbijo bencinski in dizelski motorji, nekateri s podporo blagohibridne tehnologije. Bencinske barve zastopa 2.0 TFSI motor s 110 ali 150 kW (150 ali 204 KM) in dizelske 2.0 TDI s 150 kW (204 KM) moči, pod motornim pokrovom športnega S5 pa se vrti trilitrski V6 stroj z 270 kW (367 KM).
Novi A5 bo na ceste zapeljal proti koncu leta, trgovci pa bodo v kratkem že začeli sprejemati naročila zanj. Slovenske cene še niso znane; v Nemčiji se bodo začele pri 45 tisočakih.