Bentley continental GT speed
Bentley je razkril svoj novi kupe presežkov
Novi bentley continental GT speed je priključni hibrid, ki zmore 575 kilovatov (782 KM) in doseže končno hitrost 335 kilometrov na uro.
Sreda, 26. junij 2024
Novi kupe continental GT je najmočnejši cestni bentley doslej. Namesto legendarnega W12 stroja ga poganja izjemno zmogljiv priključnohibridni sklop, ki razvije 575 kilovatov (782 KM) moči in 1.000 Nm navora ter lahko z enim polnjenjem na elektriko prevozi do 80 kilometrov.
Tako kupe continental GT speed, kot kabriolet continental GTC speed z zložljivo platneno streho ohranjata poznano silhueto z dolžino 4,89 metra.
Glavno novost na oblikovni ravni predstavljajo nove sprednje luči z matrično LED tehnologijo in maska po vzoru najnovejših hišnih modelov. Opaznost med drugim zagotavljajo 22-palčna platišča s pnevmatikami 275/35 spredaj in 315/30 zadaj.
Notranjost je skoraj v celoti odeta v prešito usnje s sedežema v slogu foteljev, ki ponujata 20 različnih nastavitev. Instrumenta plošča je digitalna, osrednji 31,2-cemtimetrski (12,3-palčni) zaslon za muldimedijsko napravo pa je nameščen na že poznanem vrtljivem panelu, ki na treh stranicah poleg zaslona vključuje še analogne merilnike in prazno dekorativno ploščo.
Namesto slavnega dvanajstvaljnika W12 je v nosu vgrajen štirilitrski V8 biturbo, ki razvije 441 kilovatov (600 KM) in 800 Nm. K temu so dodali elektromotor na zadnji osi, ki zmore 140 kilovatov (190 KM) in 450 Nm navora. Vozniku je tako na voljo 575 kilovatov (782 KM) in 1.000 Nm, kar zadostuje za pospešek do stotice v 3,2 sekunde (3,4 sekunde pri modelu GTC) in končno hitrost 335 km/h (285 km/h pri GTC speed).
Električna plat, ki jo sestavlja tudi baterija s kapaciteto 25,9 kWh, omogoča do 80 kilometrov vožnje na elektriko, pri čemer je hitrost omejena na 140 km/h.
Za odlične vozne lastnosti glede na zmogljivosti med drugim skrbijo aktivno podvozje, štirikolesni pogon, elektronski diferencial z omejenim zdrsom, štirikolesno krmiljenje, sistem nadzora vektorjev navora in nov elektronski sistem za nadzor stabilnosti, ki ga je mogoče v celoti izklopiti.
Vse to je novemu bentleyu omogočilo, da je postavil hitrostni rekord po morsko gladino, saj je v najglobljem in najdaljšem podmorskem cestnem tunelu na svetu – Ryfylke Tunnel na Norveškem dosegel hitrost 335 km/h.
Cene obeh različic še niso znane, a bodo verjetno presegle 300 tisočakov.
Oznake:
- Bentley
- continental GT
- priključni hibrid