BMW iX
BMW iX s prenovo dobil več moči in večje dosege
Osveženi iX ob estetskih popravkih prinaša nove motorne različice z več moči in večjimi dosegi – do 700 kilometrov.
Sreda, 29. januar 2025
Estetske spremembe so najbolj očitne spredaj, kjer opazimo nov odbijač z predrugačenimi vstopniki za zrak, nov vzorec na maski v obliki ledvičk ter nov svetlobni podpis sprednjih žarometov. Rahlo je spremenjen tudi zadnji odbijač, ki pa je bil že pred prenovo na voljo v različnih izvedbah. Osvežitev zunanjosti zaokrožajo nova platišča velikosti od 20 do 23 palcev.
V kabini opazimo predvsem nov, malce bolj klasično oblikovan volanski obroč. Ostalo je bolj ali manj nespremenjeno. Na svojem mestu ostaja velik, rahlo ukrivljen panel z dvema zaslonoma, ki delujeta z operacijskim sistemom 8.5.
Večje spremembe so se zgodile pod kožo. Osnovni model zdaj namesto oznake xDrive40 nosi oznako xDrive45 in namesto 240 razvije 300 kW moči (408 KM). Bistveno zmogljivejša je tudi njegova baterija, ki namesto 71 ima zdaj kapaciteto 94,8 kWh. To mu omogoča pospešek do stotice v 5,1 sekunde in 602 kilometra dosega. Stopničko višje namesto modela xDrive50 po novem najdemo xDrive60. Ta razvije 400 kW moči (544 KM). To pomeni, da ponuja 15 kW moči več kot predhodnik in z minimalnim povečanjem kapacitete baterije (s 108,6 na 109,1 kWh) z večjo učinkovitostjo obljublja do 701 kilometer dosega oziroma 68 kilometrov več kot prej. Nov vrh ponudbe predstavlja M70, ki nadomešča model M60 ter namesto 455 ponuja 485 kW moči (660 KM). Ta prinaša baterijo s kapaciteto 108,8 kWh in namesto 563 obljublja do 600 kilometrov dosega.
Za osnovni iX xDrive45 je treba pri nas odšteti najmanj 85.600 evrov, za xDrive60 99.900 evrov, za M70 pa 128.000 evrov. To pomeni, da je prvi za dobrih tisoč evrov dražji od prejšnjega osnovnega modela, medtem ko je treba za močnejša odšteti približno 10 tisoč evrov manj kot za predhodnika.