Avto.info

Modra tabletka

TEST IN OCENA: BMW M2 coupe

Najmanjši in najbolj prvinski predstavnik BMW M je vozniško naravnost odličen. Dobrih 77 tisočakov stane v osnovi; z doplačili in dodatnimi elementi M performance prek sto.

Avtor: Anže Jamnik / Foto: Jernej Prelac
Sobota, 16. marec 2024

EMŠO zna biti včasih hudič, vam rečem, a k sreči obstaja rešitev. Parkirana je zunaj, v obliki najmanjšega in verjetno vozniško najbolj izpiljenega modela iz ponudbe BMW M. M2. Ta te postavi pokonci bolje od Pfizerja.

Gre za zadnji čistokrvni oziroma čistooktanski M; brez električne podpore, še povsem prvinski – ja, zgolj z zadnjim pogonom in z možnostjo izbire ročnega menjalnika. V osnovi je sicer ta samodejni, z osmimi stopnjami prenosa pri svojem delu hiter in športno oster ter z možnostjo ročnega pretikanja, motor pa enak kot v večjem M4. Prisilno polnjen vrstni šestvaljnik, a z »le« 338 kW (460 KM). Ob zagonu iz štirih zajetnih izpuhov na zadku zabobni v stilu pravega dirkalnika in v najbolj športnem režimu še naprej ohranja ta duh, sicer pa lahko izbirate med številnimi nastavitvami in individualnim prilagajanjem posameznih sklopov (motor, menjalnik, podvozje volan) – od ekstremno športnega do udobnega. Vožnja sicer niti tu ni prav mehka, temveč vseskozi ostra in natančna, zahvaljujoč odlični vodljivosti, trakciji in visoki ravni oprijema pa sta si zahvaljujoč natančnemu volanu in hipno odzivnemu plinu z ovinki kmalu na »ti«.

4,1 sekunde traja pospešek do stotice tega najmanjšega predstavnika divizije BMW M.


Notranjost tako rekoč vrhunska, v stilu (pomanjšane) štirice in ne (povečane) enke. Ergonomsko ter glede materialov in izdelave odlična, pa tudi prostora je na sprednjih, izdatno nastavljivih sedežih več kot dovolj tudi za višjerasle. Zadaj ga je primerno manj, enako velja za (skozi majhno odprtino težje dostopen) prtljažnik.

Jasno, ni in niti noče biti družinski avto, za to ima BMW M druge modele. Bistvo M2 je v njegovi tehnično dodelani, puristični športni zasnovi s poudarkom na voznih lastnostih in vozniških užitkih. Z namenom, da ti pošteno požene kri po žilah.
 

BMW M2 coupe
 Vozilo in motor kupe, 2 vrata, 4 sedeži; Motor: turbobencinski, vrstni šestvaljnik, 2993 ccm, 338 kW (460 KM) pri 6250/min, 550 Nm pri 2650–5870/min; Menjalnik: samodejni, 8-stopenjski; Pogon: na zadnji kolesi; EuroNCAP: 4.
  Velikost:  4580 x 1887 x 1403 mm; Medos. razdalja: 2747 mm; Pnevmatike: spredaj 275/35 R19, zadaj 285/30 R20; Masa/nosilnost: 1800/430 kg; Prtljažnik: 390 l.
  Največja hitrost:  285 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 4,1 s; Poraba goriva (WLTP): 9,6 l/100 km; Povprečje na testu: 13,6 l/100 km; Izpust CO2: 218 g/km.
  Cena:  osnovni model (218i coupe): 39.600 €, testno vozilo: 104.662 €; BMW Slovenia d.o.o., Ljubljana.
tehnika, vozne lastnosti, vodljivost in lega na cesti, užitki v vožnji trše, manj udobno podvozje brez napak

Oddaj komentar

Tako je videti notranjost motorja, če nalijete preveč olja

Motorji z notranjim zgorevanjem potrebujejo olje - imajo namreč veliko gibljivih de
Novice

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.