Avto.info

Bugatti mistral

Prvi bugatti pod hrvaškim vodstvom je zadnji s slavnim W16

Bugatti je v Kaliforniji predstavil speedster, zasnovan na chironu, ki bo zadnji model te znamke s slavnim šestnajstvaljnikom s štirimi turbopolnilniki. Izdelali bodo le 99 primerkov in za vsakega zahtevali pet milijonov evrov.

Ponedeljek, 22. avgust 2022

Mistral, imenovan po vetru v južni Franciji, ki ga je nekoč za svoj model uporabil že Maserati, je prvi Bugattijev model zgoraj brez po veyronu grand sport vittesse, ki se je upokojil leta 2015.

Poganja ga osemlitrski W16, ki razvije 1.176 kilovatov (1600 KM) in 1.600 Nm navora, ustvarili pa so ga zato, da bi postal najhitrejši roadster na svetu. Bugatti je leta 2013 postavil rekord z veyronom grand sport vitesse, ki je dosegel hitrost 409 kilometrov na uro. Ta rekord naj bi še veljal, čeprav je Hennessey leta 2016 pognal svoj venom GT spyder do 413 kilometrov na uro, z venomom F5 pa cilja na 300 milj na uro oziroma 483 kilometrov na uro. Ob tem pri Bugattiju navajajo, da so mistralovi merilniki lepo berljivi do hitrosti 420 kilometrov na uro.

Čeprav si tehniko deli s chironom, se novi speedster ponaša s samosvojo obliko, ki naj bi jo navdihnil hišni model type 57 roadster grand raid iz leta 1934, vendar se ne vrača v preteklost tako očitno kot denimo centodieci, ki se bolj očitno poklanja modelu EB110.

Sprednji del je v znamenju maske v obliki podkve, ki ostaja Bugattijev zaščitni znak, nekoliko bolj poseben in privlačen pa je zadek, ki spominja na Lotusovo evijo ter ga krasijo luči v obliki črke X v slogu dirkalnika bolide.

Notranjost je bolj očitno prevzeta od chirona, a tako kot je značilno za vse Bugattijeve modele postavlja merila kakovosti materialov in izdelave.

V luči prihajajoče elektrifikacije je mistral, katerega predstavitve se je v Kaliforniji udeležil tudi prvi mož novoustanovljenega podjetja Bugatti-Rimac, Mate Rimac, verjetno zadnji bugatti s šestnajstvaljnim motorjem. Izdelali jih bodo le 99. Za vsakega bo treba odšteti pet milijonov evrov, kar pa očitno ni preveč, saj so že vsi razprodani.

Oddaj komentar

Test sistemov za pomoč vozniku: tesla naravnost skozi lažni zid, lexus se je ustavil kot profesionalec

Teslina odločitev, da avtomobilov ne bodo opremili s senzorji lidar je zelo kontrov
Novice

VW je zgodbo družinskega 7-sedežnika spisal na novo

Najnovejši Volkswagnov model je na slovenskih cestah verjetno tudi najbolj vsestran
Novice

Kaj ženske ljubijo

Strokovna žirija 82 avtomobilskih novinark iz 55 držav je tudi letos izbirala avto
Novice

To je dokončna električna reinkarnacija turbo legende

Električna dirkaška zverina, ki ji bo dovoljeno tudi na cesto, sloni na aluminijas
Novice

To je BMW-jeva nova popolnoma električna trojka

Novi limuzinski i3, zasnovan na platformi neue klasse, bo prispel na trg predvidoma
Novice

CLA teče tretji krog

Novi CLA je že tretja generacija tega Mercedesovega modela, ki sicer ohranja osnovn
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.