Avto.info

Citroën berlingo, jumpy in jumper

Prenovljeni Citroënovi delavci

Citroën je v Sloveniji začel prodajati prenovljenega berlinga, jumpyja in jumperja, ki so dobili osvežen obraz z novim logotipom znamke ter številne druge novosti, ki bodo pomagale okrepiti njihov položaj na trgu.

Sreda, 12. junij 2024

Prenova je prinesla tudi bogatejši nabor tako serijskih kot tudi doplačilnih varnostnih in drugih sistemov za pomoč pri vožnji, poleg štiriletnega jamstva oziroma do 200 tisoč kilometrov pa je poudarek tudi na udobju in izdatneje digitalizirano kabino.

Berlingo je še naprej na voljo v dveh dolžinah (v daljši različici tudi z dvojno kabino) ter turbodizelskimi motorji z močmi med 75 in 96 kW (med 102 in 131 KM) ter kot električni ë-berlingo s 100 kW (136 KM) in izboljšano baterijo kapacitete 50 kWh, ki obljublja do 330 km dosega (50 km več kot prej). Z začetno ceno 33.100 evrov je 2.830 evrov cenejši od predhodnika, dizelski pa z 21.800 evri za okoli 100 evrov.

Številko večji jumpy je prav tako na voljo v dveh dolžinah ter kot tovorni furgon ali različica s podaljšano kabino ter z dizelskimi motorji z 88 do 130 kW (120 do 177 KM) in kot električna izvedba s 100 kW (136 KM). Slednja je na voljo z baterijama kapacitete 50 ali 75 kW ter dosegom 224 km oziroma 350 km (20 km več kot prej), novost je tudi možnost nastavljanja intenzivnosti regenerativnega zaviranja. Cene električnega ë-jumoyja se začenjajo pri 39.500 evrih (1.630 evrov manj kot prej), dizelsko gnanega pa pri 28 tisočakih, kar je v primerjavi s predhodnikom 1.760 evrov manj.

Največji jumper nudi možnost izbire številnih izvedb tovornega furgona z velikostjo tovornega prostora med 10 in 17 kubičnimi metri ter največjo dovoljeno maso med tremi in ali štirimi tonami, v ponudbi pa so tudi različne velikosti šasij z možnostjo tovarniške nadgradnje s kesonom. Poleg tega je jumper dobil nove, učinkovitejše dizelske motorje z 88 do 132 kW (120 do 180 KM) moči in možnost izbire osemstopenjskega samodejnega menjalnika namesto ročnega. Z vstopno ceno 27.800 evrov je ob bogatejši opremi 960 evrov dražji od predhodnika, električna različica z 200 kW (272 KM) in baterijo kapacitete 110 kWh, ki obljublja do 430 km dosega, pa stane od 56.300 evrov dalje.

Test sistemov za pomoč vozniku: tesla naravnost skozi lažni zid, lexus se je ustavil kot profesionalec

Teslina odločitev, da avtomobilov ne bodo opremili s senzorji lidar je zelo kontrov
Novice

VW je zgodbo družinskega 7-sedežnika spisal na novo

Najnovejši Volkswagnov model je na slovenskih cestah verjetno tudi najbolj vsestran
Novice

Kaj ženske ljubijo

Strokovna žirija 82 avtomobilskih novinark iz 55 držav je tudi letos izbirala avto
Novice

To je dokončna električna reinkarnacija turbo legende

Električna dirkaška zverina, ki ji bo dovoljeno tudi na cesto, sloni na aluminijas
Novice

To je BMW-jeva nova popolnoma električna trojka

Novi limuzinski i3, zasnovan na platformi neue klasse, bo prispel na trg predvidoma
Novice

CLA teče tretji krog

Novi CLA je že tretja generacija tega Mercedesovega modela, ki sicer ohranja osnovn
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.