Avto.info

Redek ferrari na dražbi

Ferrari 250 testa rossa iz leta 1958 bi lahko dosegel več kot 34 MILIJONOV EVROV

Ta ferrari 250 testa rossa je le eden izmed 19 primerkov s karoserijo iz tovarne Scaglietti.

Ponedeljek, 15. januar 2024

V svetu klasičnih ferrarijev je le malo modelov bolj zaželenih kot 250 testa rossa, osupljiv primerek pa bo naslednji mesec na dražbi pri RM Sotheby's. Medtem ko dražbena hiša ni objavila predvidene prodajne cene avtomobila, je podoben avtomobil leta 2014 britanski trgovec prodal za nekoliko več kot 36 milijonov evrov.

Ta 250 testa rossa je le eden izmed 19 primerkov, ki so jih kdajkoli izdelali. Ima šasijo št. 0738, karoserijo je izdelal italijanski karoserist Sergio Scaglietti, na tekmovanjih se je uporabljal več kot desetletje in nastopil na 19 različnih dirkah, na štirih je zmagal. Čeprav nobena od teh dirkaških zmag ni bila v 24-urni dirki Le Mans, ki so jih osvojili drugi modeli 250 testa rossa, se ne zgodi pogosto, da bi na trg prišel tako zaželen ali ikoničen ferrari.

Ferrari je model 250 testa rossa izdeloval med letoma 1957 in 1961. Sprva je bil razvit za svetovno prvenstvo športnih avtomobilov leta 1957 in si je nekatere dele delil s prejšnjimi modeli 250. Avtomobil poganja 3,0-litrski motor V12, ki proizvede 223 kW (300 KM) pri 7.000 vrtljajih na minuto, kar pomeni 74,5 kW (100 KM) na liter. To je bil v petdesetih letih prejšnjega stoletja velik dosežek.

Šasija št. 0738 je model iz leta 1958, ki ga je v celoti obnovilo podjetje Ferrari Classiche. Poleg tega je tudi eden izmed redkih, za katerega je bilo v rdeči knjigi potrjeno, da je ohranil originalni motor in menjalnik, že več kot desetletje pa stoji v veliki zasebni zbirki ferrarijev v ZDA.

To sicer ni edini klasični ferrari 250, ki se je v zadnjih mesecih znašel na dražbi. Konec novembra je bil redek 250 GTO/330 LM prodan za 51,7 milijona dolarjev (47,2 milijona evrov).

Oddaj komentar

Tako je videti notranjost motorja, če nalijete preveč olja

Motorji z notranjim zgorevanjem potrebujejo olje - imajo namreč veliko gibljivih de
Novice

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.