Forge design competizione ventidue
Ferrarijeva umetnina na vodik
Britanski Forge Design je na osnovi ferrarija 250 GT berlinetta SWB ustvaril restomod z motorjem V12, ki deluje na vodik.
Četrtek, 29. december 2022
Leta 1959 je Ferrari na avtomobilskem salonu v Parizu predstavil model 250 GT berlinetta SWB. Zdaj se ta model vrača kot izjemen restomod s podpisom podjetja Forge Design. Le-ta se s tehnično posodobitvijo ni želel odpovedati motorju V12, a s pogonom na vodik gleda v prihodnost.
Gre za različico comp 61 modela modela 250 SWB, ki je bila posebno lahka zahvaljujoč lažjemu okvirju in karoseriji iz zelo tankega aluminija (le 1,1 milimetra), pohvalila pa se je tudi s predelavami motorja. Njena reinkarnacija z oznako competizione ventidue poudarja mehke linije v kombinaciji z ultra lahkimi materiali.
Karoserija je izdelana iz ogljikovih vlaken, ki so jih z aluminijem uporabili tudi za okvir. Sprednji pokrov je pritrjen z usnjenimi pasovi, ki ob estetskem učinku prispevajo k manjši masi. Za doseganje čim manjše mase so vgradili tudi zadnjo šipo iz polikarbonata. Klasičnim linijam so tako dodali le nekaj sodobnih elementov, kot so žarometi s tehniko LED.
Tradicijo so ohranili tudi z uporabo motorja V12, katerega tehnični podatki še niso znani, toda o katerem vemo, da deluje z vbrizgom vodika. Gre za rešitev, ki jo denimo Toyota uporablja pri nekaterih prototipih, ki nimajo gorivnih celic in električnega motorja, temveč motor na notranje zgorevanje, pri čemer le-ta ne deluje na bencin, temveč na vodik.
Skrivnost za zdaj ostaja cena, kot tudi število primerkov, ki jih bodo izdelali, ter datum uradnega lansiranja.
Oznake:
- ferrari
- Forge Desing
- restomod
- V12
- vodik