Honda CR-V e:FCEV
Hondin hibrid na vodik
Honda je predstavila priključnohibridno različico modela CR-V, ki pa ob električnem nima bencinskega motorja, temveč gorivne celice.
Četrtek, 29. februar 2024
Honda je razvila nov zanimiv hibrid, ki ga sestavljata gorivne celice in baterijski sklop. Model z oznako CR-V e:FCEV premore elektromotor s 128 kilovati (174 KM) in 310 Nm navora. Ob tem ima vgrajen rezervoar, ki sprejme 4,3 kilograma vodika in mu zagotavlja 435 kilometrov dosega po ameriškem meritvenem ciklu EPA, ter baterijski sklop s kapaciteto 17,7 kilovatne ure, ki zadošča z 47 kilometrov dosega, prav tako po meritvenem ciklu EPA.
Gre za Hondin prvi model, ki uporablja drugo generacijo modula gorivnih celic, proizvedenega v Michiganu in razvitega v sodelovanju z General Motors. Ob tem pri Hondi povedo, da je le-ta bolj učinkovit, vzdržljiv in varčnejši od svojega predhodnika. V primerjavi z upokojeno gorivno celico clarity so stroške izdelave znižali za dve tretjini.
Zaradi različne razporeditve mase v primerjavi z običajnim modelom so predelali tudi vzmetenje, ki vključuje sistem MacPherson na sprednji osi in večvodilno zadnjo premo.
Ob običajnih CR-V se ta vodik loči po nekoliko spremenjenem sprednjem odbijaču in sprednjih blatnikih, po prtljažnih vratih, ki so delno odeta v črno barvo, ter po prosojnih zadnjih lučeh.
CR-V e:FCEV bo na voljo od konca letošnjega leta v Kaliforniji, in sicer na lizing.