Avto.info

Toyota century je zgodba zase

Japonski perfekcionizem: 40 najboljših delavcev ročno sestavi tri avtomobile na dan

Toyota century je zgodba zase, SUV izvedba pa jo popelje na še višjo raven.

Petek, 1. december 2023

Zgodba o toyoti, ki je vredna cesarja, je večini znana in gre približno tako, da je vsak detajl na avtomobilu izveden do popolnosti. Hkrati pa je vse narejeno elegantno, sproščeno, kot se za takšno limuzino tudi spodobi. Ne glede na to, ali govorimo o starejših različicah z V12 draguljem ali o novejših, z nekaj manj valji in električno pomočjo, ostaja osrednja misel – biti najboljši.

Vse navedeno so se v Toyoti odločili prenesti na povišan model. Century SUV je premiero doživel že pred nekaj meseci, Toyota pa zdaj počasi razkriva podrobnosti o kompleksnosti tega avtomobila. Med kar 1500 zaposlenimi so, na primer, izbrali 40 najboljših, ki so dovolj sposobni, da sestavijo ta model.

Iskanje 40 najboljših

Da bi postali najboljši med najboljšimi, so morali delavci opraviti izpit v treh delih. Najprej so morali dokazati osnovna znanja in veščine, nato pa so pisali izpit iz zgodovine, proizvodnje in vsega, kar je povezano z modelom century. Na koncu je sledil še praktični preizkus. Eden izmed najboljših je bil Hiroki Tanaka. "Pisni izpit je bil težji od praktičnega, saj je zajemal 200 vprašanj. Uspešno sem ga opravil tako, da sem prvič, odkar sem bil študent, močne zagrizel v knjige," je povedal za Toyota Times. "Naučil sem se veliko novih stvari, od zgodovine Toyote in modela century do edinstvenih visokokakovostnih tehnik izdelave avtomobilov. To je bila neprecenljiva izkušnja."

35-letni uslužbenec je pri Toyoti že od leta 2007, znanje in izkušnje pa je pridobival na proizvodni liniji land cruiserja, sicer svojega sanjskega avtomobila. S predanim delom bi si lahko kmalu privoščil tak avtomobil.

Vendar se nič ne more primerjati s proizvodnjo modela century SUV. Tam veljajo nekoliko drugačna pravila, zato je nadzor veliko strožji in odstopanja so neprimerno manjša.

Vsak vijak je privit 12-krat dlje kot pri navadnih toyotah

Samo zategovanje vijakov poteka v več korakih, na koncu pa jih zategujejo še z momentnim ključem z digitalnim prikazom in zapisom vseh operacij. Zategujejo z navorom do 150 Nm, čas zategovanja pa je do 12-krat daljši kot pri "navadnih toyotah".

Vse to upočasni proizvodnjo, a tudi dvigne kakovost izdelka. V tovarni dnevno sestavijo največ tri primerke tega vozila, ki gre skozi štiri osnovne faze proizvodnje. Nazadnje je avto podvržen strogemu pregledu in dostavljen kupcu, ki je pred tem plačal najmanj 150.000 evrov.

Oddaj komentar

Test sistemov za pomoč vozniku: tesla naravnost skozi lažni zid, lexus se je ustavil kot profesionalec

Teslina odločitev, da avtomobilov ne bodo opremili s senzorji lidar je zelo kontrov
Novice

VW je zgodbo družinskega 7-sedežnika spisal na novo

Najnovejši Volkswagnov model je na slovenskih cestah verjetno tudi najbolj vsestran
Novice

Kaj ženske ljubijo

Strokovna žirija 82 avtomobilskih novinark iz 55 držav je tudi letos izbirala avto
Novice

To je dokončna električna reinkarnacija turbo legende

Električna dirkaška zverina, ki ji bo dovoljeno tudi na cesto, sloni na aluminijas
Novice

To je BMW-jeva nova popolnoma električna trojka

Novi limuzinski i3, zasnovan na platformi neue klasse, bo prispel na trg predvidoma
Novice

CLA teče tretji krog

Novi CLA je že tretja generacija tega Mercedesovega modela, ki sicer ohranja osnovn
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.