Avto.info

Lexus LBX

Najmanjši lexus je zapeljal v Slovenijo

V ljubljanski Cukrarni se je včeraj zvečer uradno predstavil najmanjši lexus, križanec LBX, ki bo pomembno prispeval k povečanju prodaje te znamke pri nas.

Torek, 14. maj 2024

LBX se z dolžino 4,19 metra umešča med premium križance B segmenta, audiju Q2 in DS 3 ob bok, na primer. Oblikovno, pa tudi z visoko stopnjo kakovosti in skrbjo za detajle, se zgleduje po večjih bratih, tehnično osnovo, platformo GA-B in hibridni pogonski sklop, pa si v grobem deli s toyoto yaris cross.

A le v grobem – inženirji so namreč platformo razširili, povečali medosno razdaljo in vgradili drugačno sprednje vzmetenje, s številčnejšimi vari in dodatnimi elementi pa so ji še povečali vzvojno trdnost.

1,5-litrski bencinski motor je dobil dodatno izravnalno gred za zmanjševanje tresljajev, LBX pa se ponaša tudi z novim električnim motorjem, novo nadzorno enoto in novo bipolarno nikelj metal hidridno baterijo. Rezultat je tišja in udobnejša vožnja ter boljša odzivnost pogonskega sklopa (avto je lahko opremljen z dodatnim elektromotorjem na zadnji osi in tako s štirikolesnim pogonom), katerega sistemska moč znaša 100 kW (136 KM).

Na krovu je celotna paleta varnostnih pripomočkov in drugih sistemov, vključno s prediktivnimi funkcijami, ki na podlagi navigacijskih podatkov prilagajajo delovanje pogona glede na konfiguracijo ceste (približevanje ovinku ali vrhu klanca, denimo) ter s tem še izboljšajo vozno izkušnjo in obenem pripomorejo k manjši porabi goriva.

Kljub majhnim meram se LBX ponaša s prepoznavno Lexusovo identiteto, vključno s sprednjimi LED-lučmi, še bolj pa z visoko stopnjo kakovosti materialov v kabini in številnimi podrobnostmi, kot so na primer sašiko šivi, značilni za tradicionalni japonski kimono.

Oprema je razdeljena v pet paketov in nekaj dodatkov, sicer pa LBX stane med 30.900 in 37.100 evri oziroma v posebni ponudbi z vključenim popustom in Lexus financiranjem tisočaka manj. Po napovedih Gregorja Mauka, direktorja Toyota Slovenija, bo novi LBX pomenil približno polovico prodaje od skupaj 250 do 400 lexusov na letni ravni, s čemer ciljajo na petodstotni tržni delež v premium segmentu.

Test sistemov za pomoč vozniku: tesla naravnost skozi lažni zid, lexus se je ustavil kot profesionalec

Teslina odločitev, da avtomobilov ne bodo opremili s senzorji lidar je zelo kontrov
Novice

VW je zgodbo družinskega 7-sedežnika spisal na novo

Najnovejši Volkswagnov model je na slovenskih cestah verjetno tudi najbolj vsestran
Novice

Kaj ženske ljubijo

Strokovna žirija 82 avtomobilskih novinark iz 55 držav je tudi letos izbirala avto
Novice

To je dokončna električna reinkarnacija turbo legende

Električna dirkaška zverina, ki ji bo dovoljeno tudi na cesto, sloni na aluminijas
Novice

To je BMW-jeva nova popolnoma električna trojka

Novi limuzinski i3, zasnovan na platformi neue klasse, bo prispel na trg predvidoma
Novice

CLA teče tretji krog

Novi CLA je že tretja generacija tega Mercedesovega modela, ki sicer ohranja osnovn
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.