Lotus
Lotus stopil korak nazaj glede elektrike
Britanska znamka je spremenila načrte in v bližnji prihodnosti še ne bo postala izključno električna. V ponudbi bo obdržala bencinske motorje za hibridne modele ter električne s podaljšanim dosegom.
Ponedeljek, 25. november 2024
Emira je zadnji bencinski model britanske znamke, ki je leta 2021 napovedala, da bo proizvajal le še električne modele od leta 2028. Toda podobno kot so v zadnjem času storili nekateri drugi proizvajalci, so tudi pri Lotusu spremenili svoje načrte. To je v intervjuju za Wall Street Journal povedal direktor podjetja, Feng Qingfeng.
Sprememba strategije se dogaja zato, ker se popolnoma električni avtomobili v luksuznem razredu tudi na masovnem trgu za električna vozila, kot je Kitajska, uveljavljajo počasneje od pričakovanega.
Med tehnologijami, ki jih želijo pri Lotusu uporabiti, je sistem podaljšanega dosega, imenovan super hybrid, pri katerem hitro polnjenje dopolnjuje turbobencinski motor v vlogi generatorja, ki prispeva k skupnemu dosegu kar 1.100 kilometrov.
Trenutno ni še znano, kateri modeli bodo opremljeni s to tehnologijo, toda prva v vrsti sta eletre in emeya, ki bosta tako lahko zagotovila večjo uporabnost za večje število kupcev. To bo gotovo negativno vplivalo na maso avtomobilov, a tako ali tako smo že zelo daleč lahkotnosti, ki jo je zapovedoval ustanovitelj znamke Colin Chapman.
Za tiste, ki bi si želeli bolj klasičnega lotusa s klasičnim hibridnim sklopom, ni veliko upanja, saj bo tudi ta pogonski sklop najverjetneje namenjen le športnim terencem in limuzinam. Na srečo pa bo emira na sceni še nekaj let.