Svet superšportnikov je drugačen
Maserati je ustavil razvoj električnega superšportnika MC20 folgore
Raziskave trga so pokazale, da njihovi kupci želijo zmogljive motorje z notranjim zgorevanjem.
Nedelja, 9. marec 2025
Maserati je tiho ukinil razvoj MC20 folgoreja. Model je bil predstavljen jeseni 2020, pogonski sklop naj bi sestavljali trije elektromotorji in po takratnih napovedih naj bi ponujal zmogljivosti, ki bi zasenčile različico z motorjem z notranjim izgorevanjem. Tiskovni predstavnik podjetja je izjavil, da so odločitev sprejeli zaradi slabega povpraševanja. "Tržne raziskave v segmentu superšportnih avtomobilov in zlasti kupcev MC20 so pokazale, da so zelo navdušeni nad zmogljivimi termičnimi motorji." Dodal je, da ti kupci "v bližnji prihodnosti niso pripravljeni preiti na baterijska električna vozila."
Lani so iz Maseratija napovedali, da bo MC20 folgore prišel leta 2025, saj se je takratni izvršni direktor Davide Grasso pohvalil: "S polnim plinom izvajamo spremembe na področju elektrifikacije." Ta model naj bi bil po prvotnih načrtih eden od šestih novih Maseratijevih električnih modelov, ki naj bi na trg prispeli leta 2026.
Novico je prvotno objavil Autocar, ki poroča, da Maserati zdaj načrtuje celovito posodobitev modela MC20. Menijo, da bi se lahko prenovljeni model zgledoval po modelu MC20 GT2 stradale, ki ima dirkaško navdahnjen dizajn in nadgrajen 3,0-litrski V6 z dvema turbinama, ki proizvede 471 kW (640 KM) moči in 531 Nm navora.
Maserati je imel lani zelo slabo prodajo, saj je ta znamka v letu 2024 zabeležila kar 57-odstotni upad. Dobave so padle s 26.600 avtomobilov v letu 2023 na samo 11.300 primerkov lani. Preden je Carlos Tavares odstopil kot vodja Stellantisa, je za padec prodaje okrivil slabo trženje. Novoimenovani generalni direktor Maseratija Santo Fisili je v intervjuju prejšnji mesec ocenil, da bo podjetje letos še vedno v rdečih številkah, a upa, da bo leta 2026 dobičkonosno.