Avto.info

Nio ET5

To je karavanski nio ET5, ki prihaja tudi v Evropo

Nio je pokazal karavansko različico svojega električnega modela ET5, ki tako kot limuzina zmore skoraj 500 “konjev” in ponuja do 700 kilometrov dosega. Prispela bo tudi v Evropo.

Ponedeljek, 13. marec 2023

Kitajski Nio počasi širi svojo modelno paleto. Po lansiranju limuzine ET5 na stari celini bo svojo ponudbo dopolnil s karavansko izvedbo tega modela ter prodajo razširil na več evropskih držav.

Prve fotografije novega modela so se pojavile na spletni strani kitajskega ministrstva za industrijo in tehnologijo. Čeprav avtomobil ni bil še uradno napovedan in predstavljen, mora najprej skozi presojo ministrstva, ki odobri homologacijo. Tako si je mogoče avtomobil ogledati še pred uradno predstavitvijo. Na fotografijah opazimo sprednji del, ki spominja na limuzinski ET5, medtem ko je zadek precej spremenjen in ga med drugim označuje osvetljena letvica, ki poteka po celotni širini vozila v slogu porscheja taycan. Na fotografijah opazimo tudi lidar, ki je nameščen na strehi, nad vetrobranskim steklom.

Na spletni strani so navedene tudi mere vozila, ki nakazujejo 4,79 dolžine, 1,96 metra širine in 1,5 metra višine, ob 2,89-metrski medosni razdalji.

Pogonski sklop sestavljata dva elektromotorja, ki zagotavljata 360 kilovatov (489 KM) moči in 700 Nm navora, kar je dovolj za pospešek od 0 do 100 kilometrov na uro v štirih sekundah. Za karavan bosta verjetno, tako kot za limuzino, na voljo bateriji s kapaciteto 75 oziroma 100 kilovatnih ur, ki omogočata 500 oziroma 700 kilometrov dosega po kitajskem meritvenem ciklu CLTC (slednji je nekoliko bolj optimističen kot WLTP). Ob tem ni znano, če bo na voljo tudi največji baterijski sklop ultralong range, ki omogoča do tisoč kilometrov vožnje.

Cena limuzine znaša okoli 50 tisoč evrov, pri čemer bo treba za karavan odšteti verjetno okoli 55 tisočakov. To predstavlja dobro razmerje med zmogljivostmi in ceno, kar bi utegnilo pritegniti kupce širom Evrope in ne le v Nemčiji, na Nizozemskem ter v skandinavskih državah, kjer je Nio trenutno prisoten. Karavanski ET5 bi lahko prispel že tekom letošnjega leta.

Oddaj komentar

Test sistemov za pomoč vozniku: tesla naravnost skozi lažni zid, lexus se je ustavil kot profesionalec

Teslina odločitev, da avtomobilov ne bodo opremili s senzorji lidar je zelo kontrov
Novice

VW je zgodbo družinskega 7-sedežnika spisal na novo

Najnovejši Volkswagnov model je na slovenskih cestah verjetno tudi najbolj vsestran
Novice

Kaj ženske ljubijo

Strokovna žirija 82 avtomobilskih novinark iz 55 držav je tudi letos izbirala avto
Novice

To je dokončna električna reinkarnacija turbo legende

Električna dirkaška zverina, ki ji bo dovoljeno tudi na cesto, sloni na aluminijas
Novice

To je BMW-jeva nova popolnoma električna trojka

Novi limuzinski i3, zasnovan na platformi neue klasse, bo prispel na trg predvidoma
Novice

CLA teče tretji krog

Novi CLA je že tretja generacija tega Mercedesovega modela, ki sicer ohranja osnovn
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.