Peugeot XP 400
Pravi križanec
XP 400 je sodoben skuter, ki se z marsičem spogleduje s pravimi motocikli. S 400-kubičnim agregatom, velikima kolesoma in bogato opremo je zelo vsestranski.
Četrtek, 1. junij 2023
Marsikdo potrebuje zmogljivo in okretno dvokolo za vsakdanjo uporabo, za kar so kot naročeni maksi skuterji. Marsikdo si ob tem želi tudi svobodo in vozne užitke, ki jih prinaša pravi motocikel, a se zanj ne odloči, ker je preveč zahteven in premalo praktičen. Za takšne kupce je Peugeot Motorcycles ustvaril model XP 400, ki se z nekaterimi lastnostmi jasno spogleduje z motocikli. To sta predvsem veliki kolesi (17-palčno spredaj in 15-palčno zadaj) s polterenskima pnevmatikama, vzmetenje z velikim hodom ter z zmogljive zavore z dvema 295-milimetrskima kolutoma spredaj in 240-milimetrskim zadaj.
Zato je XP 400 skuter, ki po številnih praktičnih vožnjah od ponedeljka do petka, ob koncu tedna vabi na izlet in to tudi v kraje, kamor asfalt ne seže. Poganja ga 399-kubični enovaljni agregat, ki razvije 26,5 kilovata (36 KM) moči in 38 Nm ter za varnost in udobje v vseh razmerah med drugim ponuja serijsko vgrajena dvokanalni zavorni sistema ABS in sistem za preprečevanje spodrsavanja pogonskega kolesa TCS. Poleg tega serijsko prinaša sladkorčke, kot so brezstični ključ, sistem I connect za brezžično povezovanje mobilnega telefona, ki omogoča prikaz navigacije, SMS sporočil in izpis klicev ter USB priključek za polnjenje. Ob tem ne manjkajo niti žarometi in dnevne luči v tehniki LED.
Na voljo je v avanturistično naravnani izvedbi GT s platišči z žičnatimi naperami ter v bolj urbanim okoljem namenji različici allure, ki jo prepoznamo po platiščih iz lahke litine, po črnih vilicah ter zeleni ali mat črni barvi oklepa. Za prvo je treba pri nas po ceniku odšteti 8.499 evrov, za drugo pa 200 evrov manj.
Več o Peugeotovem privlačnem dvokolesnem križancu, z vtisi s prve vožnje v okolici Malage, pa v prihodnji številki naše tiskane izdaje (AF 287).