Avto.info

Aktualno

Pokopališče zapuščenih električnih avtomobilov na Kitajskem: kaj je razlog?

Zaokrožile so informacije, da nekateri kitajski proizvajalci avtomobilov uporabljajo zavajajoče taktike za povečanje svojih prodajnih številk.

Četrtek, 22. junij 2023

Kitajska je postala svetovna velesila v proizvodnji in prodaji električnih vozil, a morda obstaja temna stran njihovega vzpona. Nedavni videoposnetek, ki je zaokrožil po spletu, razkriva sporne prakse kitajskih proizvajalcev avtomobilov, da bi se potegovali za državne spodbude, zbrali kapital in se povzpeli na prodajne lestvice.

Posnetki z dronom prikazujejo prostrana polja, polna na tisoče zapuščenih kitajskih električnih avtomobilov. Zdi se, da so nekateri od teh električnih vozil modeli geely kandi K10 EV, neta V in BYD e3. Te avtomobile so videli parkirane v enem od okrožij Hangzhouja, glavnega mesta province Zhejiang na vzhodu Kitajske.

Prizor se zdi srhljiv, ker je bela barva karoserije močno umazana, pnevmatike pa so delno prekrite s travo. V notranjosti so videti popolnoma novi, saj so plastične sedežne prevleke nedotaknjene, ravno tako so očitno registrirani. YouTuber Winston Sterzel, ki je delil posnetek drona, meni, da kitajski proizvajalci električnih vozil registrirajo avtomobile in trdijo, da so jih prodali, s čimer pokažejo visoke številke in dobijo državne subvencije.

O podobnem primeru sta sicer že leta 2018 poročala South China Morning Post in The Atlantic, le da je šlo za električna kolesa. Atlantic je poročal, da je po vrhuncu souporabe koles leta 2017 na Kitajskem ponudba močno presegla povpraševanje. Rezultat so bili kupi odvečnih koles.

Nekateri izseki v zgornjem posnetku so sicer stari dve leti, medtem ko so nekatera lokalna poročila o zapuščenih avtomobilih iz leta 2019. Ni jasno, kakšno je trenutno stanje pokopališča električnih vozil, in če so bili kdaj sprejeti kakršni koli ukrepi, da bi ta vozila pripeljali nazaj na ceste. Portal InsideEVs, ki je posvečen električnim novicam, sicer poroča še, da je na Kitajskem propadlo več podjetij za najem avtomobilov, kar bi lahko pojasnilo obstoj teh pokopališč avtomobilov.

Oddaj komentar

Cybertruck se je pokvaril 56 km po prevzemu, odgovor Tesle: puščanje hladilne tekočine ni okviru garancije

Tisti, ki hrepenijo po cybertrucku v svoji garaži, so razumljivo navdušeni, ko do�
Novice

Velika statistika okvar: električni se kvarijo manj pogosto kot klasični avtomobili

Nemškemu avtoklubu ADAC ne zmanjka dela: leta 2023 je bil "rumeni angel" na pomoč
Novice

Bi želeli parkirati v središču Amsterdama? Ni problema, ampak pripravite pol milijona evrov

Skoraj pol milijona evrov za 18 kvadratnih metrov na najboljši lokaciji! Po tej cen
Novice

To je novi ferrari z znamenitim V12!

Kot je razvidno že iz imena, novega ferrarija poganja dvanajstvaljni motor, atmosfe
Novice

Novi Renaultov križanec je symbioz

V dolžino meri 4,41 metra in tehnično temelji na enaki platformi CMF-B, kot clio i
Novice

Polestar je predstavil novo tehnologijo ultra hitrega polnjenja: od 10 do 80 odstotkov v samo 10 minutah!

Strah glede dosega je postal že malce zavajajoč izraz. Nekatera električna vozila
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.